دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه عصر امروز به اتفاق سرپرست آموزش و پرورش شهرستان در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی ریحانه النبی(دوره اول متوسطه) شهر عسلویه حضور یافت و ضمن دیدار با دانش آموزان، مسائل، مشکلات و نظریات دانش آموزان را شنید.

یه گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد امام جمعه عسلویه به اتفاق بخشدار بخش مرکزی و چند تن از مسئولین در جمع مردم روستای کلات در حسینیه حضرت سیدالشهدا(ع) این روستا حضور یافت و ضمن دیدار با مردم روستای کلات نظرات، پیشنهادات و مشکلات اهالی را شنید.

امام جمعه عسلویه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و پیگیری‌های انجام شده در این نشست، اظهار داشت: مسائل مطرح شده را پیگیری و از اعضای شورای اسلامی روستا نیز می‌خواهم تا از طریق دفتر امام جمعه برای حل این مشکلات تلاش نمایند.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد با اشاره به اهمیت توجه به موضوع اشتغال‌زایی، گفت: نخبگان این حوزه و مسئولین شهرستان لازم است با همکاری کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) با کارجویان و خانوارهای تحت پوشش این نهاد جهت ایجاد اشتغال پایدار نهایت همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

دیدار با دانش آموزان

امام جمعه عسلویه همچنین عصر امروز به اتفاق سرپرست آموزش و پرورش شهرستان در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی ریحانه النبی(دوره اول متوسطه) شهر عسلویه حضور یافت و در نشست مشترک با مدیر و معلمین این مدرسه به بررسی مشکلات و ظرفیت‌های این مدرسه پرداخت.

حجت الاسلام هاشمی‌نژاد پس از تبادل نظر در این جلسه از تلاش‌های مدیر، معاونین و دست اندرکاران حوزه آموزشی شهرستان و این مدرسه قدردانی کرد.

وی به اثرگذاری و نقش اساسی و بی‌بدیل معلمین و مربیان در تربیت دانش آموزان اشاره کرد و یادآور شد: ضروری است معلمین با رفتار و برنامه‌هایی اثربخش نقش والای خود را بیش از پیش متجلی سازند.

حجت‌الاسلام هاشمی نژاد در پایان جهت هرگونه همکاری در حوزه آموزشی اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است حجت‌الاسلام هاشمی نژاد همچنین در فضایی صمیمی در نمازخانه مدرسه با دانش آموزان دیدار و مسائل، مشکلات و نظریات دانش آموزان را شنید، در این نشست مقرر شد یکی از دانش آموزان به عنوان رابط با دفتر امام جمعه جهت پیگیری حل مشکلات تعیین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha