دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1114957
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
تصاویر/بزرگداشت حماسه طوفان الاقصی در دانشگاه معارف اسلامی قم

حوزه/ نماینده جنبش حماس در ایران گفت: تربیت ما در فلسطین بر پایه مقاومت و دکترین اولیه ما این است که این افراد دزد هستند و باید از سرزمین ما بیرون بروند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خالد قدومی، عصر امروز در نشست «انسان جدید فلسطین» که با موضوع تأملی بر حماسه شگفت‌انگیز فلسطین در سالن همایش‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: در این مقطع حساس نیازمند تبلیغات فراوان هستیم.

وی با اشاره به اینکه رژیم اسرائیل پس از قتل عام به دنبال استعمار مدرن است، مطرح کرد: رژیم صهیونیستی از دستاوردهای غربی در استعمار نوین دفاع می‌کنند.

نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه آمریکایی‌ها خصوصیات اخلاقی خود را به ما نسبت می‌دهند، عنوان کرد: آن‌ها به ما تهمت می‌زنند که شما آدم خوار و تروریست هستید، درحالی که این خصوصیات اصلی خودشان است.

وی با اشاره به اینکه ما در لحظه به اقدامات آمریکایی‌ها واکنش خشن نشان خواهیم داد، خاطرنشان کرد: آن‌ها به این واکنش‌ها عادت نداشتند و این موضوع عامل اصلی درگیری‌ها است.

قدومی با بیان اینکه فلسطین را به هیچ عنوان به یهودی‌ها، اسرائیلی‌ها و صهیونیست‌ها اهدا نمی‌کنیم، تصریح کرد: تربیت ما در فلسطین بر پایه مقاومت و دکترین اولیه ما این است که این افراد دزد هستند و باید از سرزمین ما بیرون بروند.

وی با اشاره به اینکه ستون اصلی این مقاومت تربیت اسلامی است، یادآور شد: اگر دشمن می‌خواهد بداند که نیروهای مقاومت درحال عملیات جهادی هستند باید ببیند که جوانان مقاومت در صفوف نماز جماعت حاضر هستند یا خیر.

نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه در سیر تکامل مقاومت از دفاع کردن به ابتکار عمل رسیدیم، ابراز کرد: امروز روایت اسرائیلی‌ها در دنیا دچار مشکل شده است و مردم این روایت را قبول ندارند.

وی با اشاره به اینکه ابتکار عمل را در عملیات طوفان الاقصی شاهدیم، بیان کرد: در عملیات طوفان الاقصی برای دفاع از غزه نیامده‌ایم بلکه برای دفاع از تمام فلسطین و تمام مقدسات به میادین آمدیم.

قدومی با بیان اینکه امروز بیش از نیمی از مردم غزه خانه‌ای برای زندگی ندارند، اظهار داشت: این اتفاق ساده‌ای نیست، ولی از آن حمایت می‌کنیم چرا که از زندگی در ظلم خسته شده و به دنبال زندگی عزتمند هستیم.

وی با اشاره به اینکه برای آزادی فلسطین باید پرچم مقاومت محکم حفظ شود، مطرح کرد: امروز بسیاری از شهرک‌نشینان اسرائیل در پناهگاه هستند و این از نظر نظامی به معنای این است که مقاومت درحال پیروزی است.

نماینده جنبش حماس در ایران اضافه کرد: طی هفته گذشته بمباران شدیدی را شاهد بوده‌ایم، ولی در حین این بمباران مردم فلسطین در خیابان‌ها تظاهرات کردند و از مقاومت دفاع کردند.

وی با بیان اینکه حق و باطل تا قیامت وجود خواهد داشت، مطرح کرد: مردم جهان باید پاسخ دهند که در این تقابل حق علیه باطل در کدام جبهه ایستاده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha