دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بازخوانی صرف و نحو

حوزه/ فراخوان ثبت‌نام دوره کارگاهی «بازخوانی صرف و نحو» با رویکرد آموزش پژوهش‌محور و با تطبیق بر نصوص دینی از سوی حوزه آزاد جامعةالزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

زهرا تاجیک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از آغاز ثبت‌نام دوره کارگاهی «بازخوانی صرف و نحو» با رویکرد آموزش پژوهش‌محور و با تطبیق بر نصوص دینی ویژه طلاب سطح ۲، ۳ و ۴ خبر داد و افزود: این دوره با حضور ارزشمند استاد حجت‌الاسلام و المسلمین مدرسی برگزاری می‌شود.

تاجیک با بیان اینکه همه بانوان طلبه علاقه‌مند در مقطع سطح ۲، ۳ و ۴ امکان بهره‌برداری از این فرصت را دارند، خاطرنشان کرد: این دوره به مدت ۵ ماه و در دو مرحله، دوشنبه‌ها ساعت ۱۴ تا ۱۸ به صورت حضوری در جامعةالزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

رئیس اداره حوزه آزاد جامعةالزهرا علیهالسلام همچنین یادآور شد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره می‌توانند تا ۵ آبان ماه با مراجعه به سامانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی به آدرس https://courses.jz.ac.ir/ ثبت‌نام کنند.

تاجیک با اشاره به استقبال علاقه‌مندان منظم و مصمم به عمیق‌خوانی دروس حوزوی و آموزش‌های ارتقایی مکمل دروس حوزوی در این اداره، خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، با عضویت در کانال اطلاع‌رسانی مرکز آموزش آزاد و مهارتی به نشانی https://eitaa.com/ama_jz و ارتباط با آیدی ادمین @hozeazadd در ایتا و یا تماس با شماره تلفن‌های ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۱ و ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۲ اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha