دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
درس خارج ارث المرأه

حوزه/ فراخوان ثبت‌نام درس خارج ارث المرأه از سوی حوزه آزاد جامعةالزهرا علیهالسلام ویژه اساتید و بانوان طلبه سطح ۴ و سطوح عالی اعلام شد.

زهرا تاجیک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از آغاز ثبت‌نام درس خارج «ارث المرأه» با حضور بانو صفاتی خبر داد و افزود: اساتید، دانش‌آموختگان و طلاب سطح ۴ و سطوح عالی امکان بهره‌برداری از این فرصت و حضور در درس خارج استاد بانو صفاتی را دارند.

رئیس حوزه آزاد جامعةالزهرا علیهاالسلام در ادامه به برگزاری دوره‌های فوق تخصصی با هدف بررسی رویکردهای فقهی در عصر تحولات فرهنگی و اجتماعی و بروز مسائل نوین، اشاره کرد و درس خارج «ارث المرأه» را از جمله این آموزش‌ها با راهبری استاد بانو صفاتی برشمرد.

تاجیک افزود: دوره اول این درس به صورت حضوری روزهای شنبه‌ و دوشنبه‌ ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت شرکت در این درس خارج می‌توانند به سامانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی به آدرس https://courses.jz.ac.ir/ مراجعه و ثبت‌نام کنند.

رئیس حوزه آزاد جامعةالزهرا علیهاالسلام با اشاره به استقبال علاقه‌مندان منظم و مصمم به درس خارج و آموزش‌های ارتقایی مکمل دروس حوزوی در این اداره، خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، با عضویت در کانال اطلاع‌رسانی مرکز آموزش آزاد و مهارتی به نشانی https://eitaa.com/ama_jz و ارتباط با آیدی ادمین @hozeazadd در ایتا و یا تماس با شماره تلفن‌های ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۱ و ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۲ اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha