شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر نشست اخلاق طلبگی در مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد

حوزه/ پژوهشگر حوزوی لرستان گفت: طلاب باید در همه عرصه‌های تبلیغ حضور فعال داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام رمضان تیموری پژوهشگر حوزوی لرستان، امروز در نشست اخلاق طلبگی در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرّم آباد، اظهار داشت: طلاب باید در همه عرصه‌های تبلیغ، حضوری فعال و مستمر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه قدم نهادن در مسیر طلبگی تنها در امور عبادی و اخلاقی خلاصه نمی‌شود، افزود: طلاب باید همواره آداب طلبگی را رعایت نموده و با حضور در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و همچنین شیوه زندگی در جامعه، نحوه برخورد با مردم و نحوه پوشش، برای مردم الگو باشند.

پژوهشگر حوزوی لرستان، با بیان اینکه خواهران طلبه و مبلغ، پرچمداران صیانت از آموزه‌های دینی و انقلابی در جامعه هستند، گفت: خواهران طلبه باید تلاش کنند سبک زندگی اسلامی را برای تحکیم بنیان خانواده در جامعه ترویج دهند.

حجت الاسلام تیموری با بیان اینکه طلبگی قدم نهادن در مسیر سربازی امام زمان(عج) است، خاطرنشان کرد: طلاب باید با تلاش و کوشش در کسب معارف تهذیبی و علمی گام برداشته و سربازانی شایسته برای خدمت به اهداف دین مبین اسلام و نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی باشند.

وی با بیان اینکه مسیر طلبگی مسیر معرفت و معنویت است، اظهار کرد: طلاب برای موفقیت در مسیر طلبگی باید از همان بدو ورود به حوزه، چشم انداز تبلیغی برای خود ترسیم کنند.

پژوهشگر حوزوی لرستان یادآور شد: طلاب باید با مطالعه و تحقیق و همچنین آگاهی نسبت به مسائل روز جامعه، پاسخگوی سؤالات و شبهات افراد جامعه باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha