شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری با اشاره به برگزاری دو رویداد علمی پژوهشی با عنوان جشنواره علامه حلی(ره) و کنگره علامه بلادی بوشهری(ره)، گفت: برگزاری این دو رویداد در سال‌های گذشته در استان باعث رونق فعالیت‌های پژوهشی در مدارس علمیه استان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز در جلسه مدیران مدارس علمیه استان بوشهر با اشاره به برگزاری دو رویداد علمی پژوهشی با عنوان جشنواره علامه حلی(ره) و کنگره علامه بلادی بوشهری(ره)، اظهار داشت: برگزاری این دو رویداد در سال‌های گذشته در استان باعث رونق فعالیت‌های پژوهشی در مدارس علمیه استان شده است.

وی افزود: این دو رویداد توانسته، سطح علمی و پژوهشی طلاب و اساتید حوزه علمیه استان را ارتقا ببخشد و از جهتی کیفیت آثار ارسالی به این دو کنگره سال به سال ارتقا یافته است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری دوره‌های پژوهشی در بوشهر و دیگر شهرستان‌های دارای مدارس علمیه خبر داد و گفت: از هفته گذشته جلسات کارگاه تربیت پژوهشگر خلاق ویژه طلاب بوشهر با حضور ۲۵ نفر از طلاب در مدیریت حوزه علمیه استان آغاز شده که در این دوره با رویکرد کارگاهی و تدریس مباحث تئوری و حل تمارین پژوهشی بنا داریم تا طلاب بتوانند مباحث پژوهشی را به‌صورت تئوری و عملی آموزش ببینند و در آخر هر نفر از شرکت کنندگان با تألیف یک مقاله علمی کار خود را به‌پایان برسانند.

حجت الاسلام خدری همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی مقاله نویسی در مدارس علمیه کنگان و برازجان خبر داد و یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده، کارگاه آموزشی مقاله نویسی در مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) کنگان به مدت ۱۰ جلسه هر هفته در روزهای یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان نیز این کارگاه توسط حجت الاسلام حسین رحمانی پور معاون پژوهش این مدرسه برگزار خواهد شد، کارگاه آموزش مقاله نویسی هم در این مدرسه به‌صورت هفتگی در روزهای شنبه از ساعت ۷ الی ۸ صبح آغاز و اولین جلسه آن نیز روز ۶ آبان ماه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha