شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
photo_2023-11-04_20-31-34.jpg

حوزه / معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال از برگزاری کارگاه آموزش مقاله‌نویسی ویژه طلاب عضو حلقه‌های پژوهشی این واحد حوزوی خبر داد.

رقیه یوسفی معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، آموزش روش تحقیق پژوهش را امری ضروری برای طلاب دانست و اظهار داشت: کارکرد اجتماعی خواهران طلبه در جامعه منوط به آموزش اصول اولیه پژوهش و به‌کارگیری تمام تلاش خود در این زمینه می‌باشد.

وی افزود: کارگاه آموزش مقاله‌نویسی برای بانوان طلبه‌ای که عضو حلقه‌های پژوهشی مدرسه علمیه خواهران خلخال هستند به مدت پنج روز با هدف آموزش روش تحقیق و پژوهش به‌صورت حضوری برگزار شد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال بیان کرد: در این کارگاه آموزشی سرفصل‌های ضرورت پژوهش، تعریف پژوهش، طراحی پژوهش، آشنایی با عناوینی همچون موضوع، عنوان، مشکل، معضل، مسئله، سوال شخصی و تفاوت آنها با همدیگر ارائه شد.

یوسفی اضافه کرد: علاوه بر برگزاری جلسات حضوری در قالب نشست‌ها و کارگاه‌های مقاله‌نویسی برای حلقه‌های پژوهشی مدرسه، رویدادهای پژوهشی به شیوه مجازی نیز با هدف تعامل بیشتر با طلاب در پیام‌رسان‌ها و سامانه تالار پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

کارگاه آموزش مقاله‌نویسی در خلخال برگزار شد

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha