دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اسراییل

حوزه/ دکتر راشد الراشد فعال سیاسی بحرینی گفت: مظاهر فلج شدن کامل در زندگی اقتصادی و اجتماعی این رژیم به وضوح دیده می‌شود، به گونه‌ای که اکثر صهیونیست‌ها در سنگرها پنهان شدند هرچند که هنوز جنگ آغاز نشده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، یکی از مهمترین مباحث روز تحولات اخیر در فلسطین مشارکت و همکاری گروه‌های مقاومت در مبارزه با رژیم صهیونیستی است که در محافل غربی و عربی اعم جبهه مقاومت و یا محورمتجاوز به آرمان‌های امت اسلام به آن پرداخته می‌شود و کارشناسان به بیان نظرات خود در خصوص ورود گروه‌های مقاومت به طوفان الاقصی می‌پردازند.

دکتر راشد الراشد فعال سیاسی بحرینی با اشاره به قدرت و تاثیر گروه‌های مقاومت اسلامی در نابودی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه اظهار کرد: مشارکت و ورود نیروهای مقاومت از عراق، یمن، سوریه و ایران تنها منحصر به جنگ «طوفان الاقصی» نیست، بلکه عبارت است از آزادی کامل خاک فلسطین و نابودی اشغالگران و اخراج پایگاه های نظامی اشغالگر از بیشتر کشورهای اسلامی‌مان و تغییر واقعیتی که غرب بعد از پایان جنگ جهانی دوم بر ما تحمیل کرد و بازپس گیری حاکمیت و کرامت ملت‌هایمان و تمام ملت‌های مستضعف در تمام جبهه‌ها به شکل مستقیم و غیر مستقیم.

وی ادامه داد: این روند یک ضرورت اخلاقی و شرعی بلکه یک واجب دینی است که نمی‌توان آن را رها کرد و یا نسبت به آن بی‌تفاوت بود. مسلما این همکاری قدرت و شکوه، عظمت اسلام و مسلمانان را به همراه خواهد داشت.

الراشد تصریح کرد: یقیناً انسجام مؤمنان و مجاهدان در حماسه آزادسازی و دفاع از میهن و اماکن مقدس نتایج شگفت انگیزی را به دنبال خواهد داشت که جهان و نه فقط مسلمانان را که از دیرباز میهن و توانمندی‌هایشان و بخش اعظم سرزمین وسیع و گسترده اسلامی زیر اشغالگری و استعمار قدرت‌های استکباری و غاصب بوده را شگفت زده خواهد کرد.

فعال سیاسی بحرین تاکید کرد: گروه‌های مقاومت نیروی ضربتی تشکیل خواهند داد که جهان هزاران بار بر روی آن حساب باز خواهد کرد و سرنوشت اسرائیل و تمام قدرت‌های طمعکار و استعمارگر در منطقه و جهان اسلام را رو به نابودی و فروپاشی حتمی خواهد برد.

وی اظهار امیدواری کرد که نیروهایی که به عزت، کرامت امت و قداست توانمندی‌ها و امکانات آن معتقدند، حاکمیت و فخر و شکوهی را که تمام نسل‌های آزاده، سخاوتمند و شریف به آن افتخار می‌کردند را به امت باز می‌گردانند.

وی با اشاره به رویارویی داغی که این روزها در فلسطین رخ می‌دهد، افزود: مسلم است که این جنگ طولانی نخواهد بود، بلکه همانطور که جناب سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان فرمودند، ممکن است برای ناپدید شدن دولت موقت صهیونیستی نیازی به جنگ نداشته باشیم و همانطور که این روزها شاهدیم به طور گسترده‌ای جامعه صهیونیستی روحیه خود را از دست داده و مظاهر فلج شدن کامل در زندگی اقتصادی و اجتماعی این رژیم به وضوح دیده می‌شود، به گونه‌ای که اکثر صهیونیست‌ها در سنگرها پنهان شدند هرچند که هنوز جنگ آغاز نشده است.

دکتر راشد الراشد در پایان گفت: این جنگ با حضور گروه‌های مقاومت اسلامی، به نابودی نهایی اسرائیل و پایان داستان طولانی اشغالگری منجر خواهد شد.

گفت‌وگو از وجیهه سادات حسینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha