یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل در اهواز

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اگر امروز می بینید فلسطینیان علی‌رغم فشارها و بمباران، ایستادگی کرده اند، درسی است که از شهدای گمنام و آنها نیز از عاشورا یاد گرفته اند که در برابر ظالم هرگز ساکت نخواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در اهواز گفت: هشتاد سال برخی ها تحت عنوان چهره لیبرال دموکراسی خود را پنهان کردند. در این مدت هولوکاست و نسل کشی یهودیان توسط نازی ها، به دروغ که یکی از بزرگترین دروغ های تاریخ است، تبلیغ و ترویج کردند در حالی که کشتاری اتفاق نیفتاده بود و مخالفان خودشان را به بدترین وجه سرکوب و یا زندانی و تبعید کردند.

وی خاطرنشان کرد: استانداردهای دوگانه مدعیان لیبرال و دموکراسی در سالیان گذشته که جیغ بنفش می کشیدند اما امروز برای نسل کشی فلسطینیان، هزاران کودک، زنان بی گناه، مردان سالخورده، بمب های چند تنی سر مردم در بیمارستان ها و مدارس شلیک می شود، صدایی از آنها بلند نمی شود.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: اسرائیل در برابر دوربین های کشورهای دنیا جنایت می کند و کسانی که مدعیان حمایت از حقوق بشر هستند در برابر این جنایت ها سکوت کرده و یا با زبان و عمل از این جنایتکاران حمایت می کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: آمریکایی ها می گویند که اگر جنگ به نفع آنها باشد و منافعشان را تأمین کند، دموکراسی است اما در نقطه مقابل آنها باشد و روسیه در برابر اوکراین بجنگد به خوی جنگ طلبی تبدیل می شود. امروز اگر اسرائیل خونخوار و خون آشام علیه مردم مظلوم فلسطین بجنگد، دموکراسی است. اینها تناقض های این کشورها است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: اسرائیل مرتب توجیه و تبلیغ می کند که فلسطین، سرزمین آباء و اجدادی آنها است و فلسطینی ها باید از آن بیرون بروند. در فلسطین امروز، یهودی و نصرانی هایی آن زمان بودند که با آمدن اسلام، تبعیت کردند و اسلام آوردند. ولکن با کمال پر رویی و درنده خویی آمدند که فلسطینی ها را از سرزمین آبا و اجدادی شان بیرون کنند.

وی بیان کرد: کشوری که شب و روز در حال بمباران شدن است و رسانه های دنیا شبانه روز در حال رسانه ای کردن آن هستند و مقابل چشم میلیاردها انسان در حال اتفاق افتادن است، دو راهبرد در برابر آن وجود دارد که نخست سازش است که در برابر تمامی هجمه ها باید سازش کرد و فرزندان فلسطینی را به بدترین شکل به شهادت برساند.

امام جمعه اهواز افزود: راهبرد دوم، مقاومت در مواجه با درنده خویان و خون ریزان عالم است. نتیجه مقاومت و ایستادگی را در هشت سال دفاع مقدس دیدیم. اگر امروز می بینید فلسطینیان علی‌رغم فشارها و بمباران، ایستادگی کرده اند، درسی است که از شهدای گمنام و آنها نیز از عاشورا یاد گرفته اند که در برابر ظالم هرگز ساکت نخواهند بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امت اسلامی که امروز در راهپیمایی حضور پیدا کردند، امتی عاشورایی و درس مقاومت را از سیدالشهدا(ع) یاد گرفته اند و دشمنان بدانند که می دانیم مقاومت شهادت دارد اما به حول و قوه الهی پیروز نهایی مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد ادامه داد: اگر ایران اسلامی اراده کند به حول و قوه الهی، تمام کشورهای مقاومت که حاج قاسم عزیز آنها را سامان دهی کرد، از عراق، یمن، سوریه و لبنان، 24 ساعت نمی گذرد که اسرائیل از نقشه روزگار پاک خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha