یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1115296
۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
تبریز

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: بدون تردید جبهه مقاومت و حماس پیروز نهایی این جنگ خواهد بود و ضربات سهمگین حماس به اسرائیل، ارتش این رژیم منحوس را زمین‌گیر کرده است و با وجود فعالیت‌های رسانه‌ای غرب، اسرائیل دیگر آن قدرت گذشته را ندارد و نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، امروز، در تجمع زنجیره انسانی دانش‌آموزان و کادر درمان تبریز در حمایت از مظلومان غزه‎ در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز، با اشاره به جنایت‌های بی‌شمار اسرائیل غاصب در فلسطین و به خصوص غزه گفت: جنایت‌های اخیر و بمباران‌های بی‌وقفه ارتش این رژیم جعلی در غزه، خوی استکباری، ددمنشی و ذات خبیث صهیونیست‌ها را برای جهانیان بار دیگر بیشتر و بهتر از گذشته نشان داد.

وی با تأکید بر اینکه بدون تردید جبهه مقاومت و حماس پیروز نهایی این جنگ خواهد بود افزود: ضربات سهمگین حماس به اسرائیل، ارتش این رژیم منحوس را زمین‌گیر کرده است و با وجود فعالیت‌های رسانه‌ای غرب، اسرائیل دیگر آن قدرت گذشته را ندارد و نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: باید توجه داشت که اسرائیل به هیچ عنوان جرئت و جسارت ورود زمینی به غزه را ندارد چه بسا اگر این توان را داشت در همان روزهای اول جنگ در این زمینه اقدام می‌کرد و تمام این مسائل نشان دهنده افول قدرت توخالی صهیونیست‌های غاصب است.

مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه قدرت اسلام امروز بیش از پیش برای همه نمایان شده است اظهار کرد: بنا به اعتراف خود مقام‌ها و تحلیلگران غربی، پیروز نهایی این جنگ جبهه مقاومت و فلسطینی‌ها هستند و در این خصوص نباید شک کرد. جهان باید بداند که اسرائیل در باتلاق غزه گرفتار شده است و به زودی جشن پیروزی جبهه مقاومت در سراسر جهان برپا می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha