چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
کد خبر: 1115910
۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
فلسطین

حوزه/ شاعر فلسطینی با بیان اینکه اگر سایر کشورها ساکت بمانند غزه از بین می‌رود، گفت: به سخنان خداوند ایمان دارم که پیروزی نصیب ما می‌شود.

آلا المقید، شاعر فلسطینی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه عنوان کرد: اتفاق بسیار وحشتناکی است و مردم غزه برق، آب، غذا و امنیت ندارد.

وی ادامه داد: اقوام من در غزه زندگی می‌کنند و از زمانی که جنگ آغاز شده است غذا ندارند و زنده ماندن در این شرایط به دست خدا است.

این بانوی شاعر بیان کرد: رژیم غاصب به مردم می‌گوید هجرت کنید؛ اما مردم به کجا هجرت کنند؟ در این وضعیت مردم به بیمارستان‌ها پناه بردند.

وی با بیان اینکه زندگی در این شرایط بسیار سخت است، اظهار کرد: کمکی به مردم غزه نرسیده است و کمک‌هایی هم که اجازه دادند وارد غزه شود به بیمارستان‌ها رفته است و هنوز به مردم کمکی نرسیده است.

این شاعر فلسطینی ادامه داد: وضعیت بسیار سختی است و اگر سایر کشورها ساکت بمانند غزه از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه من به پیروزی امید دارم، اضافه کرد: به سخنان خداوند ایمان دارم که پیروزی نصیب ما می‌شود. رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که مردم غزه پیروز می‌شوند.

این شاعر فلسطینی بیان کرد: تعداد ما کم است و قدرتی نداریم و کمک‌هایی که از ایران، لبنان و سوریه گرفتیم می‌توانیم بجنگیم.

۶۲/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha