یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مدیران خود را نسبت به مردم خادم بدانند و هرگز از پاسخگویی به مخاطبین و جامعه فرار نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در مراسم تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برگزیده استان کردستان در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی، اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم همواره مومنین و همه ما را خطاب قرار می‌دهد و می‌فرماید که از تنفر و کینه دوری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کسی که در حق دیگران بدگمان و سوءظن داشته باشد، نباید منتظر خیرخواهی از سوی خداوند متعال باشد و این مهم در روایات بسیاری آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: یکی از خصوصیات و ویژگی‌های انسان مومن، اخلاق نیکو و گشاده‌رویی و همچنین برخورد مناسب با مخاطب است، بنابراین باید به‌عنوان یک مسلمان همواره مراقب رفتار خود با مخاطب و دیگران باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شایسته است مدیران و کارکنان ادارات با رفتاری خوب و پسندیده با مردم و ارباب رجوع برخورد نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: مدیران خود را نسبت به مردم خادم بدانند و هرگز از پاسخگویی به مخاطبین و جامعه فرار نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: شاید درخواست‌ها و مطالبات مردم مطابق میل مدیر و کارکنان نباشد، اما نباید اجازه دهیم که این امر باعث تکدر روحیه، نگرانی و عصبانیت ما در مقابل مردم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha