پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
IMG_20231026_144833_036.jpg

حوزه/ مسئول پویش خیمه الاقصی شهرستان رودان از آغاز خیزش سراسری دانشجویان جهادگر شهرستان رودان  در حمایت از مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

محمد رستاخیز مسئول پویش خیمه الاقصی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان از خیزش سراسری دانشجویان جهادگر شهرستان رودان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین خبرداد و اظهار داشت: طی خیزش سراسری خیمه الاقصی دانشجویان جهادگر از دوم تا هشتم آبان ماه به مدت ۶ روز در مرکز شهرستان رودان اقدام به برپایی غرفه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم فلسطین نمودند.

مسئول پویش خیمه الاقصی ادامه داد: این حرکت با حضور جمعی از دانشجویان جهادی دو دانشگاه پیام نور و آزاد متشکل از تیم‌های برادران و خواهران آغاز شده است.

وی افزود: طی مدت کوتاهی که غرفه برپاشده، شاهد استقبال چشم گیری از سوی مردم بودیم و تا کنون بالغ بر پانصد نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در این پویش مشارکت داشته‌اند.

رستاخیز عنوان کرد: در کنار این پویش، پویش دیگری به نام طلای مادران رودان برای مادران فلسطین را در روزهای آتی آغاز می‌کنیم که امیدواریم بانوان رودانی با شرکت در این پویش نیز به یاری مردم مظلوم فلسطین بشتابند.

مسئول پویش خیمه الاقصی رودان اظهار کرد: در کنار جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای مردم مظلوم فلسطین، برای روشنگری و جهاد تبیین اقدام به جمع‌آوری شبهات مردم در زمینه‌های مختلف کرده‌ایم و بنا داریم با پاسخ‌های مستدل برای شبهات قدمی در اقناع افکار عمومی و رفع شبهات جوانان برداریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha