شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عرفانی گفت: ندای مظلومیّت مردم فلسطین نه تنها خاموش نشده بلکه فراگیرتر شده و پژواک آن افکار عمومی جهانیان را به تأثر واداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی در حاشیه همایش گرامیداشت شهدای غزه که از سوی کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: ندای مظلومیّت مردم فلسطین نه تنها خاموش نشده بلکه فراگیرتر شده و پژواک آن افکار عمومی جهانیان را به تأثر واداشته است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: مبارزان فلسطینی با عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی دشمن را به زانو درآوردند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی را به سمت نابودی ترمیم ناپذیر سوق دادند.

وی ادامه داد: حمایت از فلسطین یک وظیفه انسانی است و هر کس صدای مظلومی را بشنود اما به یاری او نرود مسلمان نیست

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: جبارانی که خون انسان‌های بیگناه را برای رسیدن به قدرت دنیا می‌ریزند بویی از انسانیت نبرده اند و کسانی که در برابر چنین موجودات وحشی ای سکوت کنند، در جنایت آنها شریک هستند

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: ملت فلسطین در طول چند دهه با شجاعت مقاومت کرده و هم اکنون به پیروزی نهایی نزدیک شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز شاهد شکل گیری هسته های اعتراض ها و تجمّعات علیه جنایات رژیم صهیونیستی در قلب آمریکا و اروپا هستیم.

 ندای مظلومیّت مردم فلسطین خاموش نمی شود

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha