شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
1000130314.jpg

حوزه / مام جمعه شهرستان رودان گفت: پیشکسوتان رسالت انتقال خاطرات و تجربیات دوران سخت دفاع مقدس و حراست از انقلاب اسلامی به نسل جوان را بر دوش دارید و لذا لازم است در این خصوص تلاش شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس روز گذشته با امام جمعه رودان دیدار کردند.

حجت الاسلام بارانی امام جمعه شهرستان رودان در این دیدار اظهار داشت: پیشکسوتان، مجاهدان فی سبیل الله هستند که به‌فرمان امام خمینی(ره) و به‌موقع برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی وارد میدان نبرد با دشمنان شدند و با ایثار خودشان نقشه‌های استکبار جهانی را خنثی نمودند.

وی افزود: شما پیشکسوتان رسالت انتقال خاطرات و تجربیات دوران سخت دفاع مقدس و حراست از انقلاب اسلامی به نسل جوان را بر دوش دارید و لذا لازم است در این خصوص تلاش شود.

وی گفت: همه کسانی که در هشت سال دوران دفاع مقدس، در رودان مسئولیتی داشتند وظیفه دارند با ثبت و ضبط خاطراتشان چه شفاهی یا مکتوب تاریخچه نقش آفرینی مردم در پشتیبانی و رزمندگان رودانی در میدان‌های نبرد را بیان کنند.

حجت الاسلام بارانی خاطرنشان کرد: امروز بالاترین وظیفه پیشکسوتان گوش به فرمان بودن ولی فقیه زمان، امام خامنه‌ای است که در این زمینه هم پیشقدم هستید.

وی تأکید کرد: معرفی خدمات جمهوری اسلامی به‌صورت مقایسه‌ای قبل و بعد از انقلاب به نسل جوان از دیگر وظایف پیشکسوتانی است که آن دوران را درک کرده‌اند و لذا باید جوانان را آگاه کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha