یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه اصلاندوز

حوزه/ حجت الاسلام جعفرزاده خطاب به مدیران آموزش و پرورش گفت: تا چه زمانی می‌خواهید کمبودهای آموزشی اصلاندوز را به مدیریت‌های قبلی نسبت دهید؟ پس نقش شما چیست؟ بنده به نوبه خودم از تمام دانش آموزان اصلاندوز و معلمان گرامی این شهرستان به خاطر کاستی‌ها امکاناتی در مدارس عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام محمد جعفرزاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصلاندوز که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به گستردگی نیاز روز دانش‌آموزان از یک‌سو و تنوع سلیقه‌ها و استعدادها از سوی دیگر و همچنین جذابیت‌های رقیب در استفاده از ابزارهای مختلف رسانه‌ای، لازم است مبلغانی که در مدارس حضور پیدا می‌کنند علاوه بر تسلط بر محتوای لازم، با مهارت‌های ارتباطی و روش‌های اثرگذار تبلیغی نیز آشنا باشند تا اثرگذاری بیشتری بر مخاطبان خود داشته باشند.

امام جمعه اصلاندوز گفت: از این‌رو برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی مربوط به روش‌ها و مهارت‌های تبلیغ دانش‌آموزی و همچنین تأمین و تولید محتوای مناسب و جذاب و به‌روز نیز باید مدنظر فرماندهان قرارگاه‌های فرهنگی و تبلیغی باشد.

وی با اشاره به مسئله غزه، خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، پس از طوفان الاقصی نه رژیم جعلی رژیم قبلی است و نه جبهه مقاومت آن جبهه قبلی و به تعبیر روشن‌تر، رژیم غاصب در سراشیبی زوال، دچار شکست راهبردی شده و شرایطی غیر قابل بازگشت پیدا کرده و دیگر امکان بازیابی قدرت را ندارد، جبهه مقاومت نیز در مسیر قوت و اقتدار به شرایط غیرقابل بازگشت رسیده و امکان شکست راهبردی او وجود ندارد.

حجت الاسلام جعفرزاده تصریح کرد: مسأله فلسطین و غزه و نبرد تاریخ‌ساز طوفان الاقصی و پس از طوفان را در سه سطح می‌توان تحلیل کرد، نخست سطح تحلیل خُرد، تحلیلی برمبنای رویدادهای بهت‌برانگیز و فاجعه‌آمیزی که از سوی سگ هار صهیونیسم جهانی و دولت مجانین درحال جریان است، تلاش برای تصویرسازی و تبیین نسل‌کشی و کشتار بی‌سابقه با هدف‌گیری تعمدی کودکان و بانوان، تظاهر به خشونت عریان و افسار گسیخته دولت وحشی نتانیاهو و حمایت بی‌چون و چرای مدعیان حقوق بشر در غرب و این‌ها نمونه‌هایی از تحلیل‌های خُرد و جزیی است که البته لازم و بایسته است که باهوشمندی تصویرسازی و تبیین‌گری شود.

وی ادامه داد: نبرد امروز فلسطین یک دفاع مشروع و منطبق با قوانین بین‌المللی است و مردمی برای بیرون راندن کسانی وارد شده‌اند که ۷۵سال است آنان را از وطن‌شان بیرون رانده‌اند و ۱۸سال است در محاصره تمام عیار هستند و از زمین با دیوار حائل و غلاف غزه با شهرک‌سازی و فنس‌کشی روز به‌ روز در محاصره بیشتری قرار گرفته‌اند و درسال اخیر به‌خاطر روی کارآمدن دولت مجانین و دیوانگان تحت فشارهای مضاعف و طاقت‌فرسا قرار گرفته‌اند و برای جلوگیری از تشدید ستم‌های روزافزون اشغالگران، تغییر رویکرد داده‌اند و از لاک دفاعی بیرون آمده و ابتکار عمل را به‌دست گرفته‌ و به میدان جهاد آمده‌اند.

امام جمعه اصلاندوز اضافه کرد: نظم جهان بشری در حال تغییر بنیادین است و اسلام و مسلمانان در شکل‌گیری و پایدارسازی این نظم نوین نقش کانونی و تعیین‌کننده دارند و خواهند داشت و در این مسیر فلسطین، غزه و به طور کلی جریان مقاومت، خاکریز مهم فروپاشی هیمنه نظم و نظام فعلی است.

وی عنوان کرد: نظم جهانی مبتنی بر دو قطبی و تک قطبی ظالمانه، درحال تبدیل به نظم چند قطبی مبتنی بر "گفتمان مقاومت" است، نظم نوینی که آینده جهان را تغییر داده و دنیایی جدید را پدید خواهد آورد و نشانه‌های روشن آن را در همه جای جهان و در تجمعات بی‌نظیر ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی می‌توان دید.

حجت الاسلام جعفرزاده با اشاره به بازدید اخیر خود از مدارس سطح شهرستان اصلاندوز، گفت: اخیراً بازدیدی از مدارس سطح شهر داشتم و اوضاع محیط‌های آموزشی و کیفیت و امکانات فضاهای آموزشی را از نزدیک بررسی کردم، نگاه دانش آموزان و مطالبات آنها از بنده باعث شرمساری حقیر به عنوان خدمتگزار این مردم شد و لذا از مسئولان آموزش و پرورش استان می‌پرسم که آیا حاضرید فرزندان خودتان را به چنین فضاهای آموزشی بفرستید تا درس بخوانند؟.

وی تصریح کرد: تا چه زمانی می‌خواهید کمبودهای آموزشی اصلاندوز را به مدیریت‌های قبلی نسبت دهید؟ پس نقش شما چیست؟ بنده به نوبه خودم از تمام دانش آموزان اصلاندوز و معلمان گرامی این شهرستان به خاطر کاستی‌ها امکاناتی در مدارس عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha