شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1115899
۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
یاوری

حوزه / معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه سلاح جنگ نرم، رسانه و هنر است، گفت: برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید اقدامات فرهنگی فاخر در عرصه‌های هنری خلق شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، احسان یاوری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان که در سالن آمفی تئاتر ارشاد لرستان برگزار شد، با بیان اینکه مدیر کل جدید ارشاد لرستان از چهره‌های برجسته فرهنگی هنری لرستان است، اظهار داشت: امید می‌رود با حضور اعظم روانشاد به عنوان مدیر کل ارشاد اسلامی استان، شاهد تغییر و تحول در شاخصه‌های فرهنگی در لرستان باشیم.

وی با بیان اینکه خانم روانشاد از روحیه جهادی و انقلابی برخوردار است، گفت: با شناسایی نیازمندی‌های لرستان در حوزه فرهنگی می‌توان در راستای ارتقا فرهنگ دینی و اجتماعی قدم برداشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، با بیان اینکه امید می‌رود شاهد شکوفایی بیش از پیش فرهنگ و هنر در لرستان باشیم، خاطرنشان کرد: لرستان در حوزه‌های مختلف دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ویژه است که باید از این ظرفیت‌ها در راستای ارتقا شاخصه‌های فرهنگی بهره گرفت.

یاوری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با دست اندرکاران کنگره ملی ۶۵۵۵ شهید لرستان، به تصنیف زیبای دایه دایه وقته جنگه اشاره نمودند، اظهار کرد: خلق آثار هنری فاخر که هویت ایرانی‌اسلامی لرستان را به‌خوبی در سطح خرم‌آباد و همه شهرهای استان نشان دهد، باید در دستور کار مسئولان فرهنگی استان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سلاح جنگ نرم، رسانه و هنر است، گفت: برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید اقدامات فرهنگی فاخر در عرصه‌های هنری خلق شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha