یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه ویژگی مدیر انقلابی بن بست شکنی است، گفت: هنر مدیران تبدیل کردن تهدیدها به فرصت است و در این مدت کوتاه دوره مدیریت جدید در هلال‌احمر استان شاهد خدمات افتخار آمیزی بوده‌ایم که حاصل اعتماد به مدیران انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در جمع شورای معاونین جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی، با بیان اینکه در جمعیت هلال احمر شاهد تغییر و تحولات اساسی بوده‌ایم، اظهار داشت: بروز و ظهور مدیریت جهادی با رفتن یک فرد و آمدن فرد دیگری و تغییر نام‌ها شکل نمی‌گیرد، بلکه مدیریت جهادی تغییرات اساسی را شامل می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه ویژگی مدیر انقلابی بن بست شکنی است، گفت: هنر مدیران تبدیل کردن تهدیدها به فرصت است و در این مدت کوتاه دوره مدیریت جدید در هلال‌احمر استان شاهد خدمات افتخار آمیزی بوده‌ایم که حاصل اعتماد به مدیران انقلابی است.

وی با اشاره به نقش باور به خدا داشتن، عزت نفس و باور به خود و باور به مردم در انجام کارهای بزرگ، اظهار کرد: انقلاب امام خمینی(ره) و ایستادگی در برابر آمریکا موجب ریختن ترس ملت‌ها از قدرت‌های بزرگ شد و پیشرفت‌های این چهل سال نیز حاصل باور به مردم در سیره امامین انقلاب است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نجفقلی زاده خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی حاصل اعتماد به نفس، خودباوری و تفکر ایستادگی در برابر دشمنان بود.

وی با تأکید بر تاثیر مثبت ارائه خدمات و محرومیت زدایی از مناطق محروم در افکار عمومی، آنرا برتر از هزار ساعت سخنرانی عنوان کرد و یادآور شد: ایجاد بانک امانات پزشکی و واحد شیمی درمانی کاروان‌های سلامت و بسیاری خدمات دیگر، کارهای پربرکتی است که ارزش آن از نماز شب هم بالاتر است.

ویژگی مدیر انقلابی بن بست شکنی است

ویژگی مدیر انقلابی بن بست شکنی است

ویژگی مدیر انقلابی بن بست شکنی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha