شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام نیک نژاد

حوزه/ برترین‌های هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان ویژه سال ۱۴۰۲ در آیینی با حضور خانواده معزز شهدا، مسئولان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، از سوی هیئت داوران متشکل از مسئولان و کارشناسانی خبره ،برترین‌های هنر انقلاب در خوزستان در سال ۱۴۰۲ و همچنین چهره و هسته سال این عرصه انتخاب شدند.

در این مراسم "حجت الاسلام آرش نیک نژاد" هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

همچنین "علی اکبر فلاحیان" سرپرست گروه سرود زهرائیون به عنوان هسته برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی گردید.

در بخش ادبیات پایداری هنرمند نویسنده "علی هاجری "، " حسین گلچین " و " بهنام کاوه" در رشته نمایش، "علی زارعی رضایی" در رشته شعر و در هنرهای تصویری "اُمید مدحج " به عنوان شایسته های تقدیر هنر انقلاب استان خوزستان معرفی شدند.

پخش مستند به "رنگ جاودانگی" که گزارشی از برخی فعالیت های هنری شاخص استان خوزستان به شمار می آمد، سخنرانی علیرضا سمیعی پژوهشگر هنر انقلاب اسلامی، شعر خوانی حجت الله کفشیری، اجرای سرود حیدر علی حزباوی با موضوع وعده صادق و تجلیل از تعدادی از خانواده های معزز شهدای و همچنین مرحوم حاج احمد یلالی به عنوان پیشکسوت ادبیات پایداری آبادان و خرمشهر و سید مهدی ابطحی از دیگر بخش های این آیین بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha