پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 1156102
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
دهه کرامت

حوزه/ معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه اصفهان گفت:براساس برنامه ریزی صورت گرفته بیش از۴۰ برنامه فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در حوزه علمیه اصفهان برگزار می شود.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفتگو با خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار کرد: شایسته است در دهه کرامت که سرآغازش با ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و حسن ختامش با ولادت سراسر نور حضرت ثامن الاحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام است بهترین و شادترین برنامه ها انجام بپذیرد و در همین راستا معاونت تهذیب و تربیت حوزه علمیه اصفهان برنامه های خاصی را در ایام دهه پر خیر و برکت کرامت پیش بینی نموده است.

وی در مورد کیفیت برگزاری برنامه ها ابراز داشت: بیش از ۴۰ ویژه برنامه جشن در مدارس علمیه استان برنامه ریزی شده است که البته موضوع و محور سخنرانی ها،ویژگی های حضرت معصومه سلام الله علیها به مناسبت روز دختر و ولایت مداری در سیره ایشان است.

معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه اصفهان در مورد سایر برنامه های معاونت تهذیب ویژه دهه کرامت ابراز داشت:مسابقه کتابخوانی با عنوان بانوی کرامت،مسابقات ورزشی متعدد و... از سایر برنامه های معاونت تهذیب و تربیت می باشد.

وی در مورد همایش ها و جشن های بزرگ خانوادگی در این دهه گفت: همایش بزرگ پیاده روی رهروان ولایت۲؛ روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر در باغ فدک برگزار گردید و جشن دیگری ویژه دختران طلاب و روحانیون در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت با حضور بیش از۴۵۰نفر در سینمافرهنگیان از ساعت۹تا۱۱ نیز برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha