شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با تولیت آستان قدس رضوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: ایجاد روحیه امید، اهتمام به مباحث اخلاقی، نظارت بر تحصیل و پیگیری مطالبات طلاب در راستای تسهیل امور، زمینه‌ساز دلگرمی همگانی برای طلاب و فضلای حوزه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم پس از زیارت مضجع نورانی امام رضا(ع)، با حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی در این دیدار ضمن خیرمقدم به هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب، اظهار داشت: این مجمع، یادگار ماندگار امام راحل بوده و دارای جایگاهی پرثمر در خدمت رسانی به امور تحصیلی، تبلیغی و معیشتی طلاب و فضلا می‌باشد.

وی ادامه داد: مجمع نمایندگان طلاب علاوه بر فعالیت‌های مبتنی بر اساسنامه مجمع، باید ارتباطی وسیع و عاطفی با طلاب در راستای کاهش کاستی‌های دوران تحصیل برقرار نماید.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: ایجاد روحیه امید، اهتمام به مباحث اخلاقی، نظارت بر تحصیل و پیگیری مطالبات طلاب در راستای تسهیل امور، زمینه‌ساز دلگرمی همگانی برای طلاب و فضلای حوزه خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین مروی بیان کرد: نمایندگان طلاب و فضلا باید برای خانواده طلاب نیز برنامه‌های متنوعی داشته و از آنان غافل نشوند.

نمایندگان طلاب، روحیه امید را در طلاب و فضلا تقویت کنند

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجمع، از تولیت آستان قدس رضوی برای حضور در مجمع عمومی نمایندگان طلاب دعوت به‌عمل آورد.

یادآور می‌شود در این جلسه در کنار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب، حجت الاسلام میرزاخان نماینده طلاب و فضلای مشهد و مسئول روابط عمومی مجمع نمایندگان نیز حضور داشت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha