دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تصاویر / آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان بهار

حوزه / امام جمعه بهار گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال باتوجه به شرایط کنونی جهان اسلام و مسئله فلسطین و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، باید شکل خاصی به خود بگیرد و خروش امت اسلامی و انقلابی را جهانیان ببینند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان بهار امروز در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام رضا مصباح امام جمعه بهار در این نشست با تأکید بر اهمیت برگزاری این مراسم، اظهار داشت: راهپیمایی عظیم یوم الله ۱۳ آبان با حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان به‌ویژه نسل جدید انقلاب، جوانان و نوجوانان و دانش آموزان و دانشجویان با شکوه هرچه بیشتر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مصباح با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، یادآور شد: راهپیمایی امسال باتوجه به شرایط کنونی جهان اسلام و مسئله فلسطین و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، باید شکل خاصی به خود بگیرد و خروش امت اسلامی و انقلابی را جهانیان ببینند.

وی خاطرنشان کرد: قطعا رژیم غاصب صهیونیستی شکست خورده و مجاهدان فلسطینی به حول و قوه الهی پیروز خواهند شد، چرا که این وعده الهی است.

امام جمعه بهار، با اشاره به برنامه راهپیمایی در روز ۱۳ آبان، گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهر بهار روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا تا میدان امام خمینی(ره) بهار برگزار خواهد شد.

گفتنی است راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرهای لالجین، صالح آباد و مهاجران و همچنین در اکثر روستاها شهرستان بهار همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha