شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
منابع طبیعی همدان

حوزه / امام جمعه همدان در دیدار جمعی از مسئولان اداره منابع طبیعی استان همدان، گفت: فراموش نکنید تخلف، تخلف است و در برخوردها نباید تفاوتی با متخلف وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در دیدار با جمعی از مسئولان اداره منابع طبیعی استان همدان، با اشاره به اجرای طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در کشور، اظهار داشت: مهم‌تر از اجرای این طرح از نظر کمی، نحوه نگه‌داری از درخت‌ها تا به ثمر نشستن آنهاست.

وی با تأکید بر اینکه نگهداری و مراقبت از درخت‌های کاشته شده نباید به فراموشی سپرده شود، گفت: زمانی می‌توان گفت این طرح موفق بوده که درخت‌های کاشته شده ثمر دهند.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه نیازمند همراهی مردم در راستای اجرایی شدن این طرح هستیم، یادآور شد: اگر طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در کشور، به یک فرهنگ عمومی تبدیل نشود و همراهی مردم را در آن نداشته باشیم، آن طور که باید به اهداف موجود دست پیدا نخواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به برخی مشکلات در عرصه منابع طبیعی و تخلفاتی که گاهی از موارد صورت می‌‎گیرد، اظهار کرد: باید مراقب باشیم که نه حقی از مردم ضایع شود و نه انفال و منابع طبیعی از بین برود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، تصریح کرد: فراموش نکنید تخلف، تخلف است و در برخوردها نباید تفاوتی با متخلف وجود داشته باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha