شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر /شورای اقامه نماز استان همدان

حوزه / امام جمعه همدان با تأکید بر اهمیت توجه به امر پرورش و تربیت، گفت: آموزش و پرورش در عرصه تربیتی نیازمند همراهی و کمک دیگر دستگاه‌ها و نهادهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در ستاد اقامه نماز استان همدان، با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از مدارس فاقد امام جماعت برای اقامه نماز هستند، اظهار داشت: می‌توان از ظرفیت روحانیون شاغل در ادارات و یا روحانیونی که در ادارات به اقامه نماز مشغول هستند، برای حضور در مدارس استفاده کرد.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به امر پرورش و تربیت، گفت: آموزش و پرورش در عرصه تربیتی نیازمند همراهی و کمک دیگر دستگاه‌ها و نهادهاست.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه می‌توان گفت با این طرح، ادارات حامی نماز در مدارس خواهند بود، یادآور شد: توجه به مسئله نماز و آموزش آن در مدارس از موضوعاتی است که باید به صورت ویژه مد نظر باشد.

وی افزود: در این راستا می‌توان از روحانیونی که توانایی ارتباط با دانش‌آموزان را دارند و در حوزه مباحث آموزشی نماز تخصص دارند در مدارس استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، همچنین با اشاره به برگزاری اجلاسیه کشوری نماز در آذرماه امسال، خاطرنشان کرد: خوب است تا میزان اثر گذاری اجلاسیه‌ها در سطح جامعه مورد بررسی قرار گیرد و از بخشی از منابع آن برای استفاده در عرصه آموزشی و تربیتی بهره ببریم.

در شروع این جلسه نیز حجت الاسلام حسنی حلم دبیر ستاد اقامه نماز استان به بیان گزارشی از اقدامات این مجموعه پرداخت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha