شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حجت الاسلام روح الله چراغی

حوزه/ حجت الاسلام روح الله چراغی مٌبلّغ روستای فیلگاه کهگیلویه که چند سال پیش در قالب گروه‌های جهادی به روستای فیلگاه کهگیلویه آمد، با درک شرایط روستا یک گروهی جهادی تشکیل داد و به روستاهای مجاور هم خدمات رسانی می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، در یک دهه اخیر و شاید در این برهه از زمان به دلیل شرایط خاص تحریمی و اقتصادی که به صورت ناروا بر جامعه ما الخصوص بر قشر ضعیف جامعه و استان هایی که در محرومیت بیشتری به سر می برند تحمیل شده؛ نیاز به همدلی و هم افزایی جهت محروم زادیی و کمک به هم نوعان خود بیشتر به چشم می خورد.

پس از بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، گروه‌های جهادی مختلف در کشور تشکیل و فعالیت‌های جهادی با حضور اقشار مختلف از جمله طلاب آغاز شد. در این میان حجت الاسلام روح الله چراغی مبلّغ روستای فیلگاه کهگیلویه دارای مدرک دکترای فلسفه است در زمینه‌های مختلف از جمله لوله کشی، برق کاری، بنایی، گچکاری و کشاورزی مهارت دارد.

او همچنین در ورزش‌های رزمی و تیراندازی نیز تبحر دارد. این روحانی بسیجی مؤسس یک خیریه نیز هست.

او که چند سال پیش خود در قالب گروه‌های جهادی به روستای فیلگاه کهگیلویه آمد با درک شرایط روستا یک گروه جهادی تشکیل داد و به روستاهای مجاور نیز خدمات رسانی می کند.

حجت الاسلام چراغی به علت انجام فعالیت‌های مختلف به آچار فرانسه گروه‌های جهادی معروف است.

او اغلب وقتش را صرف کمک به نیازمندان، برگزاری کلاس آموزشی رایگان برای دانش آموزان، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی ویژه خانواده‌ها و ... می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha