سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام جبرائیلی گفت: یکی از عوامل مهم عزت و اقتدار امروز ارتش، پشتیبانی و حمایت‌های بی‌دریغ خانواده‌های آنان است که سبب شده تا کارکنان بدون هیچ دغدغه‌ای به وظایف سازمانی خود عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمالغرب امروز در جمع همسران کارکنان این یگان پدافندی، با بیان اینکه ارتش از نهادهای پرافتخار و محبوب در بین سازمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، اظهار داشت: کارکنان مکتبی و ولایی ارتش مجهز به‌سلاح ایمان و معنویت هستند که این امر مهم در توسعه فضای دینی و انقلابی ارتش نقش چشمگیری داشته است.

و با اشاره به اینکه در موفقیّت و پیشرفت نیروهای مسلح همسران و خانواده‌های آنان نقش مهم و تأثیرگذاری دارند، گفت: یکی از عوامل مهم عزت و اقتدار امروز ارتش، پشتیبانی و حمایت‌های بی‌دریغ خانواده‌های آنان است که سبب شده تا کارکنان بدون هیچ دغدغه‌ای به وظایف سازمانی خود عمل کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب خاطرنشان کرد: دشمن تمام توان و سرمایه‌اش را به‌میدان آورده و بی‌امان توطئه می‌کند تا مردم را نسبت به آینده کشور ناامید سازد.

جبرائیلی بر لزوم آگاهی و هوشیاری خانواده‌ها تأکید و گفت: خانواده‌های صبور، مقاوم و همیشه در صحنه ارتش جمهوری اسلامی ایران با الهام از آموزه‌های دینی و انقلابی دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته‌اند.

وی گفت: ملت بزرگ ایران با پیروی از سید و سالار شهیدان، همیشه و در همه حال در برابر نظام سلطه و استکبار ایستاده و ان‌شاء‌الله با لطف خداوندمتعال و با توسعه و تعمیق روحیه مقاومت در سراسر جهان، شاهد پیروزی جبهه حق علیه باطل خواهیم بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha