دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / غباروبی مزار شهدای مدفون در حرم حضرت معصومه (س)

حوزه/ واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت ۲۵ اردوی «حرم شناسی» و «شخصیت‌شناسی» حضرت معصومه (س) را در ایام معصومیه برگزار کرد و بیش از ۲ هزار نفر در این اردوها شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام حسینی ثابت اظهار کرد: به همت واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت ویژه‌برنامه «حرم شناسی» و «شخصیت‌شناسی» حضرت معصومه (س) از ۱۷ مهر تا ۴ آبان ۱۴۰۲ در این آستان مقدس برگزار شد.

وی افزود: این برنامه به‌منظور شخصیت‌شناسی حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و زیارت بامعرفت، آشنایی با مراجع و علما، شهدای شاخص و مشاهیر مدفون در حرم و آشنایی با تاریخچه صحن‌ها، شبستان‌ها، رواق‌ها، مساجد و معماری حرم مطهر برگزار شد.

مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: اجرای برنامه حرم شناسی هر روز با حضور کارشناسان خدمات فرهنگی حرم مطهر برگزار شد و در مجموع ۲۵ گروه دانشجویی، حوزوی و کارمندان وزارت‌خانه‌های مختلف در این دوره‌های شرکت کردند.

وی ادامه داد: چند دوره هم به دعوت از رادیو معارف، رادیو فرهنگ، رادیو قم و مسجد مقدس جمکران در خارج از حرم مطهر برگزار شد و در مجموع بیش از ۲ هزار نفر در این دوره‌ها شرکت داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha