شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: حوزه علمیه باید در خصوص انتخابات پیش رو در مسیر تبلیغ با تمام وجود خود را مهیا کند و در زمینه مشارکت افزایی مردم و تشخیص اصلح، گوش به فرمان رهبری باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در جلسه‌ای با حضور مسئول دفتر سیاسی حوزه‌های علمیه کشور، اظهار داشت: با توجه به اینکه در هفته بسیج دانش آموزی قرار داریم، سالروز شهادت نوجوان ولایت مدار، امام شناس و بصیر و عالم به زمان، شهید فهمیده را گرامی می‌داریم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: در راستای جهاد تبیین و اولویت‌های مورد تأکید رهبر معظم انقلاب، آنچه که در انتخابات با اهمیت است تاثیرگزاری جدی و مشارکت افزایی به‌خصوص در شرایط کنونی کشور است.

وی ادامه داد: دشمن با تبلیغات سوء، در حال تلاش برای کم‌رنگ‌کردن حضور مردم در انتخابات است که باید در این عرصه مشارکت جدی در این آزمون بزرگ و سرنوشت ساز داشته باشیم.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: مردم با بصیرت و انقلابی ایران پای انقلاب و آرمان‌های آن هستند و در انتخابات اسفند سال جاری بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

حجت الاسلام و المسلمین عرفانی، در به طرح‌های انتخاباتی اشاره کرد و یادآور شد: بر اساس همان احساس وظیفه ذاتی رسالت تبلیغی، طرح‌هایی در راه است که وظیفه را دو چندان می‌کند، از جمله گفت‌وگو در ایستگاه‌های گفتمانی و محتوایی و اجتماعات و تشکیل جلسات به واسطه اساتید و طلاب که خصوص ضرورت و اهمیت مشارکت در فرآیند انتخابات را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: حوزه علمیه باید در خصوص انتخابات پیش رو در مسیر تبلیغ با تمام وجود خود را مهیا کند و در زمینه مشارکت افزایی مردم و تشخیص اصلح، گوش به فرمان رهبری باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha