دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1116563
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
حجت الاسلام حجت قاسم خانی

حوزه/ حجت الاسلام قاسم‌خانی گفت: امروز همچون ملت های آگاه جهان می توان با برگزاری تجمعات، محکوم کردن جنایات رژیم منحوس اسرائیل غاصب، کمک مالی به مردم مظلوم فلسطین و فعالیت در فضای مجازی به کمک مردم مظلوم و ستمدیده غزه شتافت که البته کمترین کار ممکن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حجت قاسم‌خانی امروز در نشست بصیرتی بانوان که در مسجد شهید بهشتی خوی برگزار شد، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر از برنامه ریزی برای حمله به ایران و جبهه مقاومت حرف می‌زد اما در همین ماه گذشته شبانه وقتی در خواب بودند عملیات طوفان الاقصی انجام گرفت و چنان سیلی سختی از جانب نیروهای مقاومت خوردند که هنوز در شوک آن شب هستند.

وی ادامه داد: امروز ۴۵ درصد از ساکنین رژیم صهیونیستی دیگر نمی خواهند از ترس حملات جبهه مقاومت در سرزمین های اشغالی اقامت کنند.

امام جمعه خوی خاطرنشان کرد: افرادی که شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» سر می‌دهند؛ در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند که چقدر جانشان را فدا کردند، یا از ایران فرار کردند یا در خانه هایشان خزیدند. آن کسی که تهاجم دشمن را دفع کرد همین قشر مذهبی و نمازشب خوان و هیئتی و همین تفکر انقلابی بود.

وی با اشاره به جایگاه جهاد تبیین در جامعه گفت: امروز از افرادی که تفکرات آن ها آمریکایی و اسرائیلی است احساس خطر می‌کنیم و در همین راستا وظیفه ما جهاد تبیین هست.

حجت الاسلام قاسم خانی ادامه داد: دشمن که نتوانست از فراخوان سالگرد اغتشاشات نتیجه ای بگیرد، امروز بر روی انتخابات کشور برنامه ریزی کرده تا با ایجاد یأس و ناامیدی بر مسیر پیشرفت کشور تأثیر بگذارد.

وی در پایان اضافه کرد: امروز همچون ملت های آگاه جهان می توان با برگزاری تجمعات، محکوم کردن جنایات رژیم منحوس اسرائیل غاصب، کمک مالی به مردم مظلوم فلسطین و فعالیت در فضای مجازی به کمک مردم مظلوم و ستمدیده غزه شتافت که البته کمترین کار ممکن است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha