شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

حوزه/ رئیس جمهور گفت:امروز باید جهان صهیونیست‌ها و دیگر کشورهای حامیش همانند آمریکا و کشورهای اروپایی را به پای میز محاکمه بکشد زیرا تاکنون بیش از ۴ هزار کودک بی‌گناه فلسطینی توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب به خاک و خون کشیده شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در دومین روز از سفر خود به کردستان در جمع مردم شهر بانه اظهار داشت: رژیم بعث صدام و حامیان منطقه‌ای و جهانی با استفاده از تمام امکانات و تسلیحات خود ملت و مردم ایران را به خاک خون کشیدند.

رئیس جمهور افزود: در جنگ تحمیلی شاهد دو جبهه حق و باطل بودیم که در یک سوی آن مستکبرینی همانند غربی‌ها و آمریکایی‌ها و صدام قرار داشتند و در مقابل رزمندگان اسلام در حال دفاع از این انقلاب بودند و امروز نیز به عینه می‌بینیم که جوانان غیور فلسطین در برابر نظامیان کودک‌کش و متجاوز صهیونیستی مقاومت می‌کنند.

وی با اظهار تأسف از جنایات صهیونیست‌ها و آواره شدن هزاران فلسطینی در این جنگ نابرابر، یادآور شد: امروز باید جهان، صهیونیست‌ها و دیگر کشورهای حامیش همانند آمریکا و کشورهای اروپایی را به پای میز محاکمه بکشد، زیرا تاکنون بیش از ۴ هزار کودک بی‌گناه فلسطینی توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب به خاک و خون کشیده شده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با اشاره به اینکه پیروز نهایی این نبرد، ملت فلسطین خواهد بود، عنوان کرد: طبق وعده الهی پیروز نهایی این تقابل نابرابر جبهه حق یعنی ملت فلسطین و نهضت مقاومت خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در بخش دیگر، به برخی از خدمات دولت سیزدهم در کشور به‌ویژه در استان کردستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کارهای زیربنایی خوبی در کردستان انجام شده، ولی باز هم جای کار در این خطه از ایران اسلامی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دولت و نظام به‌دنبال از بین بردن محرومیت‌ها در کشور به‌ویژه در استان‌های مرزی و محروم می‌باشد، خاطرنشان کرد: مردم کردستان در طول تاریخ و در عمل در دوران ۸ ساله جنگ تحمیلی با تقدیم شهدای بسیاری به انقلاب، به تمام جهانیان نشان دادند که چگونه مدافع انقلاب و کشور هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در ادامه با اشاره به اینکه تحقق عدالت یکی از مهم‌ترین آرمان‌ها و برنامه‌های انقلاب اسلامی است، یادآور شد: در دوران پیش از انقلاب شاهد یک فساد سیستماتیک و مستبد در کشور بودیم ولی با پیروزی انقلاب اسلامی این امر از بین رفت.

رئیس جمهور میراث دوران پهلوی و قاجاریه را برای ایران فساد و وابستگی به غرب دانست و گفت: دشمنان در عمل نشان داده‌اند که به دنبال تسلط بر کشور و غارت ثروت‌های ملی ما می‌باشند، ولی تاکنون در عملی کردن این دسیسه خود ناکام بوده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha