پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
سعیدی

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه جنبش و جبهه حماس با انجام عملیات طوفان‌الاقصی توانست قدرت اطلاعاتی، ارتش، حمایت‌های خارجی و قدرت ترس و هراس که از عوامل قدرت رژیم اسرائیل بودند را شکست دهد، گفت: اسرائیل جعلی نفس های آخر خود را می کشد و به زودی رفتنی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی ظهر امروز در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در مصلای الغدیر خرّم آباد، گفت: یوم الله ۱۳ ابان نقطه عطفی در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به جنایات متعدد استکبار جهانی علیه کشور ایران اظهار کرد: جنایات متعدد آمریکا علیه کشورمان بار دیگر جمله تاریخی امام خمینی(ره) را تاکید می کند که فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است و ما باید از جنایات آمریکا درس و عبرت گرفته و همواره استکبار ستیز باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه در جنگ جهانی اول و دوم، آمریکا تا چند سال بی‌طرفی خود را به نمایش گذاشت، خاطرنشان کرد: آمریکا پس از جنگ جهانی اول به نفع انگلستان و فرانسه وارد میدان شد و پیروز میدان هم شد و در جنگ جهانی دوم شاهد یک تجزیه امپراطوری عثمانی بودیم.

وی با اشاره به اینکه پس از جنگ جهانی دوم اروپا ضربه سنگینی خورده بود و آمریکا قدرت بلامنازع شده بود، گفت: آمریکا برای حل مشکل اروپا و برطرف کردن نیازش رژیم صهیونیستی را به عنوان یک رژیم ضد دینی و جعلی در قلب منطقه خاورمیانه ایجاد کرد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، جلوگیری از اتحاد امت اسلام در جهان، صیانت از منافع آمریکای جنایتکار در منطقه غرب آسیا، مقابله با نفوذ شوروی و چین و تسلط بر جریان انرژی را از اهداف مهم ایجاد و شکل گیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به اینکه دوره سلطه آمریکا بر کشور ایران بعد از کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ تا سال ۱۳۵۷ بود، افزود: آمریکا در آن سال ها با بی غیرتی پهلوی ،اهداف خود را در ایران اجرایی و منابع ایران را به غارت برد.

وی با بیان اینکه جرقه های انقلاب اسلامی از سال ۱۳۴۲ آغاز شد و مردم با بصیرت و رهبری های امام خمینی(ره) و مراجع در سال ۵۷ استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان آوردند، خاطرنشان کرد: در این ۴۵ سال آمریکا با ایجاد جنگ های نیمه سخت،حمله به طبس، تحریم، حمایت از جریان فتنه، اختلال در مساله هسته ای ایران، را ه اندازی و ایجاد طرح اغتشاشات و ناامنی و ... سعی کرد اهداف نظام جمهوری اسلامی را کمرنگ کند اما با بصیرت و دشمن شناسی مردم نقشه های آمریکای جنایتکار یکی پس از دیگری خنثی شد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی تا پای جان حافظ دستاوردهای اسلام و انقلاب هستند، گفت: ایران اسلامی امروز با خودباوری جوانان ایرانی و تلاش و کوشش دانشمندان در همه عرصه ها پیروز است و روز به روز بر اقتدار ایران اسلامی افزوده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه جنبش و جبهه حماس با انجام عملیات طوفان‌الاقصی توانست قدرت اطلاعاتی، ارتش، حمایت‌های خارجی و قدرت ترس و هراس که از عوامل قدرت رژیم اسرائیل بودند را شکست دهد، افزود: اسرائیل جعلی نفس های آخر خود را می کشد و به زودی رفتنی است.

وی به زمان فرا رسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم ایران اسلامی امسال نیز با حضور گسترده و پرشور خود در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری در صیانت از اهداف اسلام و انقلاب در تاریخ ثبت خواهند کرد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پایان بر انتخاب آگاهانه مردم تأکید و خاطر نشان کرد: امید می رود با انتخاب افرادی مومن، ولایی و متخصص شاهد تشکیل مجلسی مقتدر و توانمند برای توسعه و اعتلای روزافزون ایران اسلامی باشیم .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha