شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1117331
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
تصاویر / خروش مردم همدان در روز ملی استکبارستیزی

حوزه / سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه امروز شاهد فروپاشی زودهنگام رژیم صهیونیستی هستیم، گفت: قله آزادی قدس نزدیک است و این همان قله‌ای است که رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب وعده آن را داده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار طلایی‌نیک امروز راهپیمایی ۱۳ آبان در همدان با تأکید بر اینکه حضور پرشور مردم در مراسم ۱۳ آبان با پرچم‌های ضد استکباری مشتی محکم بر دهان ظالمان و یاوه‌گویان است، اظهار داشت: ایرانیان همواره به یاد مردم مظلوم غزه و فلسطین هستند.

وی با بیان اینکه جبهه حق با ایستادگی در برابر استکبار، سعادت دنیا و آخرت را به ارمغان خواهد آورد، گفت: این رویارویی جبهه حق و باطل از شروع تاریخ بوده و تا ابد هم ماندگار است.

سردار طلایی نیک، با اشاره به اینکه امروز نظام استکباری با رهبری آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی، از صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند، یادآور شد: حمایت این کشورها از رژیم صهیونیستی، خیانت‌ به بشریت و به معنای همدستی در جنایات این رژیم جعلی است.

سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به وقایع ۱۳ آبان، اظهار کرد: مردم در مقابل رژیم استبدادی متکی به استکبار ایستادند و این ایستادگی تا به امروز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سال ۵۷ دانشجویان پیرو خط امام(ره) با تسخیر لانه جاسوسی عملیات ضد استکباری بزرگی را آغاز کردند، خاطرنشان کرد: حضور ده‌ها هزار مستشار خارجی در دوران پهلوی در کشور، وابستگی کشور به غرب را کامل کرده بود، اما جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) این وابستگی را قبول نکرد و در مقابل آن ایستاد.

سردار طلایی نیک با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن شبانه روز در حال توطئه علیه کشور است، گفت: اینکه دشمنان در همه عملیات‌ها شکست خوردند، ناشی از عمق اعتقاد مردم به ولایت و ایستادگی در برابر ظلم است.

وی با بیان اینکه ملت مقاوم ایران همواره به عنوان الگو، گفتمان مقاومت را به جهانیان نشان داده است، ابراز کرد: این نظام و انقلاب از دست‌رفتنی نیست و دشمنان نیز به خوبی این موضوع را می‌دانند.

سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به اینکه دشمن همواره به‌دنبال ایجاد مشکل و فتنه‌انگیزی در ایران اسلامی است، گفت: دشمن می‌داند ایران صاحب گفتمان مبارزه با استکبار جهانی است و ملت ایران نیز در مبارزه با استکبار اوج گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه هویت انقلابی و اسلامی، تبعیت از ولایت و رهبری، اتکا به قدرت مردمی، جهاد معنوی و مادی، عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: روزگاری دشمن اسلحه به ما نمی‌داد، اما امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج تحریم‌ها خودکفا شده و صاحب تسلیحات مدرن و پیشرفته است.

سردار طلایی نیک با اشاره به اینکه امروز، ایران استکبار را در زمین و زمان شکست داده است، یادآور شد: امروز انتفاضه و مقاومت بزرگی بر علیه استکبار شکل گرفته و ملت فلسطین با تجهیزات نظامی، موشک و پهپادهایی که خودشان ساختند در برابر دشمن ظالم ایستاده‌اند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، یادآور شد: قله آزادی قدس نزدیک است و این همان قله‌ای است که رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب وعده آن را داده‌اند.

سخنگوی وزارت دفاع افزود: نتانیاهو گفته بود تضمینی وجود ندارد صدسالگی اسرائیل را ببینیم و رییس موساد نیز گفته است خود ویرانگری، بزرگترین دشمن ماست، که همه این صحبت‌ها نشان از فروپاشی زودهنگام رژیم صهیونیستی دارد.

وی با بیان اینکه آمارهای قبل از عملیات طوفان‌الاقصی نشان می‌دهد سالانه ده‌ها هزار نفر یهودی وارد سرزمین اشغالی می‌شدند، یادآور شد: امروز پس از عملیات طوفان‌الاقصی شاهد فرار یهودی‌ها و صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی و برعکس شدن این آمار هستیم.

سردار طلایی نیک با تأکید بر اینکه تنفس مصنوعی که کشورهایی همچون آمریکا به رژیم صهیونیستی می‌دهند راه نجات این رژیم نیست، اظهار کرد: فروپاشی این رژیم توخالی نزدیک است و عواقب کودک‌کشی گریبان آنها را خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در این چند روز بیش از ۴ هزار کودک و ۲ هزار زن توسط رژیم صهونیستی به شهادت رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز وجدان بشریت در سراسر جهان در حال بیدار شدن است و فضای مجازی تبدیل به فضایی شده که واقعیت‌ها در آن معلوم است.

سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به اینکه امروز قطع رابطه کشورها با رژیم صهیونیستی و عدم تأمین امکانات نظامی و غیرنظامی آنها تبدیل به خواسته‌ای جهانی شده است، یادآور شد: سازمان ملل و سازمان‌های بین‌المللی در زمینه عدم حمایت از رژیم صهیونیستی نمره مردودی گرفتند، به نحوی که آمریکا ۴۰ بار قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی را وتو کرده است، البته باید بدانند که این وتو هم خود عامل نابودی اسرائیل خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha