یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبر

حوزه/ امام جمعه و استاندار آذربایجان شرقی در پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان قدردانی کردند.

متن پیام به‌شرح زیر است:

باسمه تعالی

امروز جلوه‌ای دیگر از شکوه بصیرت و هوشمندی مردمان همیشه بیدار خطه ایمان و اخلاص، آذربایجان قهرمان بود.

مردمانی که در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی خالق حماسه‌های پر غرور بوده‌اند و به تعبیر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)، پرچم آزادی ایران دست تبریزی‌ها است و آذربایجان مرکز تمدّنی و فرهنگی در غرب کشور است.

امروز در سیزدهمین روز از آبان ماه ۱۴۰۲ با همان پرچم آزادی و نسلی دیگر از این خاک پاک با حضور باشکوه و آگاهانه تابلویی بی مثال از بیداری جوانان و نوجوانان دهه هشتاد و دهه نودی را به تصویر کشیدند و جلوه‌های بی‌نظیری از روحیه استکبار ستیزی و همدردی با ملت مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشته و با اعلام حمایت از مبارزات به حق مردم غزه، عزم راسخ خود را در ادامه مبارزه با آمریکا و نابودی رژیم خونخوار صهیونیستی اعلام کردند.

حضور معنادار طیف عظیمی از جوانان مومن و انقلابی آذربایجان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بیانگر عمق شناخت نسل جدید از مسائل مختلف دنیای امروز است، این نسل هوشیار امروز با لبیک به ندای رهبر عظیم الشأن و مولا و مقتدای خود نشان دادند که در راه مبارزه با مستکبران جهان خصوصا آمریکا و اسرائیل کودک کش در صف اول جهاد ایستاده‌اند.

نسل شاداب جوان و نوجوان امروز برای رسیدن به افق‌های روشن و تحقق آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، خود را همچون حاج قاسم سلیمانی عزیز سرباز ولایت می‌دانند و برای تأثیرگذاری در معادلات جهانی و منطقه‌ای استکبارستیزی را سرلوحه کار و تحصیل خود قرارداده‌اند که نمود عینی آن در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان امسال به وضوح دیده شد.

پیام روشن راهپیمایی و اجتماعات مردمی ۱۳ آبان گویای این حقیقت است که نسل امروز همانند نسل‌های اول و دوم انقلاب حتی پرشورتر و با عقلانیت انقلابی برگرفته از آموزه‌های امامین انقلاب، آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانند و با عزمی راسخ و استوار تا نابودی و قطع ریشه‌های غده سرطانی رژیم صهیونیستی از منطقه، پشتیبان و حامی مردم و مبارزان فلسطینی خواهند بود.

اینجانبان با تقدیر و تشکر از حضور یکایک ملت شریف و آگاه آذربایجان شرقی به‌ویژه جوانان برومند و فهیم این خطه از تمامی گروه‌های مردمی، نهادها و دستگاهای اجرایی، اصحاب محترم رسانه که در این حماسه بزرگ انقلابی و مردمی نقش آفرینی کردند، تقدیر و تشکر نموده و آینده‌ای سرشار از امید و روشنی و توفیق روز افزون شأن را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

عابدین رضوی خرم استاندار آذربایجان شرقی

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha