شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عکس

حوزه/ کارگاه آموزش تخصصی روایت گری مکتب حاج قاسم سلیمانی ویژه طلاب و مبلغان‌ فعال و علاقه مند به سیره شهدا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، کارگاه آموزش تخصصی «روایت گری مکتب حاج قاسم سلیمانی» از سوی اداره کل تبلیغ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

این کارگاه ویژه طلاب و مبلغان‌ فعال و علاقه‌مند به سیره شهدا جهت توانمندسازی مبلغان در نظر گرفته شده است و با ۳۰ ساعت آموزش تئوری و ۱۰ ساعت آموزش عملی ارائه می‌شود.

اساتید مجرب کشوری و همرزمان و دوستان شهید سلیمانی و فرماندهان دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی در این دوره حضور دارند.

هزینه ثبت نام در این کارگاه ۲۰۰ هزار تومان است و زیارت مزار مطهر حاج قاسم سلیمانی و سفر راهیان مکتب حاج قاسم به استان کرمان برای افرادی که در این دوره شرکت کنند، در نظر گرفته شده است.

همچنین از مزایای شرکت در این دوره، صدور گواهی آموزش تخصصی روایت گری به شرکت کنندگانی است که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند.

اعزام به سراسر کشور جهت روایت گری در مدارس، دانشگاه ها، کاروان های راهیان مکتب حاج قاسم به استان کرمان، راهیان نور، یادواره ها، گلزارها، هیئات، مراکز و عضویت در مجمع راویان مکتب حاج قاسم از دیگر مزایای شرکت در این کارگاه است.

پس از پایان این کارگاه، افراد برتر و توانمند به عنوان مربیان مکتب حاج قاسم انتخاب می‌شوند، همچنین پرونده تبلیغی شرکت کنندگان این کارگاه در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها فعال می‌شود.

علاقه مندان جهت شرکت در این کارگاه با شماره ۳۲۱۱۲۳۴۰ روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ تماس بگیرند.

کانال اطلاع رسانی اداره مبلغان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/shamimJZ در حال فعالیت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha