دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بنیاد

حوزه/مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با محکوم کرون جنایات رژیم جعلی صهیونیستی در غزه بیان کرد: ایثار و شهادت رمز ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت الاسلام هبت الله هاشمی، امروز در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان دورود گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه رسالت خطیری بر دوش همه ما است.

وی با محکوم کرون جنایات رژیم جعلی صهیونیست در غزه بیان کرد: ایثار و شهادت رمز ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت های موجود در جهت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود، افزود: با توجه به بودجه یک درصدی ایثار و شهادت دستگاه های اجرایی، اقدامات انجام شده در دستگاه ها باید به تایید بنیاد شهید استان برسد.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه رویکرد بنیاد شهید کشور مدد کاری است، اظهار کرد: هدف این است کارکنان بنیاد شهید به عنوان مددکار به مسائل جامعه هدف ایثارگر ورود پیدا کنند و برای مسائل و مشکلات آنان برنامه ریزی داشته باشند.

وی گفت: گلزار شهدای شهرستان دورود به صورت ۱۰۰ درصد ساماندهی شده و اکنون بنیاد شهید آمادگی مسقف کردن بخشی از گلزار شهدا را دارد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پایان بر ضرورت پرداخت تسهیلات ویژه به جامعه ایثارگر تاکید و خاطرنشان کرد: لازم است که فرماندار دورود با بانک های عامل هماهنگی های لازم را انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha