یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید محمدرضا هاشمی

حوزه/ هاشمی گفت: ۱۳۰ واحد صد در صد راکد در استان سمنان احیا و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، صبح امروز پنجشنبه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی استان سمنان، با بیان اینکه تفکر انقلاب اسلامی امروز به همه جهان صادر شده است، گفت: امروز دشمن اصلی ترین جنگ را در حوزه اقتصادی با کشور در دست اقدام گرفته که علاج این جنگ فرامین رهبری و راهبرد اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: بسیج و سپاه استان همواره در حوزه های مختلف بخصوص در بحث محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی ورود کرده و اقدامات بسیار ارزشمندی انجام گرفته است.

هاشمی افزود: اقتصاد مقاومتی و مشاغل خرد و خانگی امروز مبدا جلوگیری از آسیب های اجتماعی و رونق خانواده ها بخصوص در روستاها و مناطق محروم است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در حوزه مشاغل خانگی بیش از ۵۳ درصد تسهیلات پرداخت شده و رتبه سوم کشور در حوزه رشد اقتصادی در کشور را استان سمنان در اختیار دارد، افزود: بیشترین تسهیلات استان در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی در استان پرداخت شده است.

وی افزود: ۱۳۰ واحد صد در صد راکد در این استان در دولت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی احیا و به چرخه تولید بازگشت.

هاشمی با بیان اینکه ۱۶ معدن در دو سال گذشته به چرخه تولید وارد شده افزود: ۱۳۲ شرکت دانش بنیان در این دولت در استان تشکیل و دانشگاهیان و افراد تحصیل کرده در آن مشغول به کار می باشند.

وی افزود: مولفه امنیت پایدار و جلوگیری از آسیب های اجتماعی بخصوص در روستاها با اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال‌ انجام خواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه صندوق‌های قرض الحسنه بسیج با رویکرد اشتغال زایی و توانمند سازی و مانع زدایی تاثیر بسزایی در رونق اقتصادی استان داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha