یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار محمد زهرایی

حوزه/ سردار زهرایی با بیان اینکه مردمی کردن اقتصاد، رکن اصلی مقاوم شدن اقتصاد است، گفت: شبکه مویرگی بسیج مسئول بسیج کنندگی و مردم پایه کردن این اقتصاد به کمک صندوق های قرض الحسنه، تسهیل گران، کارآفرینان و ... است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی استان سمنان، با بیان اینکه غزه سرآغاز فصل نوینی در نبرد با جبهه حق علیه باطل است گفت: فرقی نمی کند در کجای نبرد با دشمن باشیم و هر کسی با تخصص خود در این نبرد تمدنی ایفای نقش می کند.

وی با بیان اینکه در مرحله دولت سازی اسلامی باید مسئولینی از جنس خادمین ملت پرورش پیدا کنند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ماهیتا با جبهه باطل در تضاد و مقابله است و امروز این تقابل در حوزه اقتصادی و فرهنگی بیش از گذشته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه مردمی کردن اقتصاد رکن اصلی مقاوم شدن اقتصاد است، افزود: شبکه مویرگی بسیج مسئول بسیج کنندگی و مردم پایه کردن این اقتصاد به کمک صندوق های قرض الحسنه، تسهیلگران، کارآفرینان و ... است.

سردار زهرایی افزود: رویکرد دولت هماهنگی با بسیج برای خدمت رسانی و محرومیت زدایی است و همه تلاش ها یکپارچه در راستای خدمت رسانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha