یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قاسمی فرزاد

حوزه / استاندار همدان گفت: از شاخصه‌های مهم شهدا باید به ولایتمداری آنها اشاره کرد، شهدایی که گوش به فرمان امامین انقلاب و ولی فقیه بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان، با بیان اینکه در ادامه این کنگره باید یادواره‌های شهدای ویژه اقشار مختلف را در سراسر استان برگزار کنیم، اظهار داشت: امروز استمرار مسیر شهدا از وظایف همگانی است.

وی با تأکید بر اینکه شهدا از تمام هستی خود گذشتند تا ارزش‌های اسلامی و عزت ایرانی باقی بماند، یادآور شد: از شاخصه‌های مهم شهدا باید به ولایتمداری آنها اشاره کرد، شهدایی که گوش به فرمان امامین انقلاب و ولی فقیه بودند.

استاندار همدان با اشاره به تلاش همه دست‌اندرکاران برای برگزاری هر چه باشکوه کنگره ملی ۸ هزار شهید استان، گفت: این برنامه با وحدت، انسجام و همدلی همه دستگاه‌ها به بهترین نحو برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: البته اشکالاتی هم در این بین وجود داشت که لازم است در برنامه‌های آتی نسبت به برطرف سازی آن اقدام شود.

کار برای شهدا، پایانی ندارد

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان هم در این مراسم اظهار کرد: در مدت برگزاری این کنگره بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه اصلی در سراسر استان برگزار شد.

وی با تأکید بر اهمیت کار برای شهدا، گفت: شهدا با اخلاص در مسیر الهی جان خود را برای دفاع از انقلاب و اسلام فدا کردند و امروز این وظیفه ما است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

سردار مجیدی با تقدیر از عوامل برگزاری این کنگره، یادآور شد: کار برای شهدا، پایان یافتنی نیست و باید در طول سال استمرار داشته باشد، بنابراین انتظار بر این است تا پایان کنگره دوم، آغازی برای کنگره سوم باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha