شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
نماز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: سال ها دیو بیکاری بر آسمان این استان سایه انداخته و مردم لرستان از بیکاری در رنج و عذاب هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با اشاره اینکه دولت سیزدهم با تلاش و فعالیت جهادی جایگاه ایران اسلامی را در سطح بین الملل بهبود بخشیده است، اظهار کرد: دولت سیزدهم با برنامه ریزی منسجم و هدفمند برای بهبود وضعیت معیشتی مردم مجاهدت ها و فعالیت های چشمگیری انجام داده و در این راستا نیز به موفقیت هایی دست یافته است .

وی با بیان اینکه در کشور اقدامات خوبی در زمینه های عمرانی، گازرسانی، بهداشت و درمان، راه سازی، اشتغال و خودکفایی و ... صورت گرفته است، اظهار داشت: برای خدمت به مردم ایران اسلامی باید تلاش های جهادی بیشتر و عاجل تری در مناطق مختلف کشور صورت گیرد.

امام جمعه خرم آباد با قدردانی از تلاش های دولت سیزدهم در راستای خدمت رسانی به مردم لرستان خاطر نشان کرد: سال هاست دیو بیکاری بر آسمان لرستان سایه افکنده و وعده های اشتغال در این استان اجرایی نشده است و مردم لرستان از بیکاری در رنج و عذاب هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه لرستان واقعا بی بهره از صنعت و اشتغال است، گفت: باید از ظرفیت های این استان در حوزه های گوناگون در راستای ایجاد اشتغال و احداث کارخانه ها و کارگاه های بزرگ صنعتی بهره گرفت و برای رفع بیکاری در این استان تصمیمات لازم و فوری اتخاذ گردد.

وی با اشاره به اینکه ۲۳ ماه از سفر هیئت دولت به لرستان گذشته و همچنان مشکلات این استان برطرف نشده است، افزود: رفع مشکلات استان لرستان نیازمند ارائه تسهیلات مناسب و ایجاد زمینه های لازم برای ایجاد اشتغالزایی در استان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه های گوناگون بر برنامه ریزی مسئولان و مدیران استان برای رفع مشکلات مردم و بهبود وضعیت معیشت مردم لرستان تاکید و خاطر نشان کرد: مردم لرستان مردمی ولایی و انقلابی و شایسته خدمت هستند و باید در این استان طرح های کلان برای رفع بیکاری صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه بیش از ۷هزار نفر از فرزندان شهیدان و ایثارگران لرستان با تحصیلات دانشگاهی بیکار و بیش از ۲ هزار نفر از این آمار فرزندان شهدای والامقام هستند، اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان باید برای رفع مشکل اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر لرستان برنامه ریزی ها و پیگیری های لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به نیمه کار بودن و رها شدن برخی طرح های عمرانی اقتصادی استان لرستان گفت: غصه های مردم این استان باید پایان یابد که راهکارهای برون رفت از این وضعیت در نامه های ارسالی به قوای مختلف ایران اسلامی، ذکر شده است‌.

امام‌ جمعه خرم آباد با اشاره به پایان ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ولایی و بابصیرت ایران اسلامی باید افرادی مومن، انقلابی و متخصص را برای توسعه و اعتلای روزافزون ایران اسلامی راهی مجلس نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha