یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام نعمت زاده گفت: اولین و مهمترین دغدغه هر مدیر و مسئولی باید تسهیل در امورات و گره‌گشایی از کار مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، طاهر نوری نجفی رئیس جدید اداره ثبت احوال شهرستان مرند به همراه دو تن از همکاران این مجموعه با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان مرند با حجت الاسلام نعمت زاده دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام نعمت زاده در این دیدار با اشاره به ارزش گره‌گشایی و خدمت به مردم گفت: اولین و مهمترین دغدغه هر مدیر و مسئولی باید تسهیل در امورات و گره‌گشایی از کار مردم باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند در ادامه خواستار حرکت مسئولان همسو با سیاست های کلی کشور در زمینه کاهش طلاق و فرزندآوری شد.

رئیس جدید اداره ثبت احوال شهرستان مرند نیز گزارشی از آمار ازدواج، طلاق، ولادت و فوت در این شهرستان ارائه کرد.

ضرورت فعال سازی مساجد

حجت الاسلام علی نعمت زاده امام جمعه مرند همچنین در جمع طلاب بسیجی و روحانیون و مبلغان که در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) مرند برگزار شد، گفت: مسأله اصلی امروز امت اسلامی بلکه جهان بشریت موضوع فلسطین، جنایات جنگی و نسل کشی رژیم نامشروع اسرائیل با حمایت نظامی، مالی و اطلاعاتی شیطان بزرگ و چند کشور شرور غربی است.

وی ادامه داد: با شیطنت رسانه ای و با هدف مشروعیت بخشی به جنایات بی نظیر تاریخی و انحراف افکار عمومی و تشویق مردم به کمک حداکثری مالی به مسلمانان مظلوم قهرمان غزه و فلسطین در شهرها و روستاها، مدارس و بازار از وظایف انسانی اسلامی و اول همه به ویژه روحانیت می‌باشد.

امام جمعه مرند بر ضرورت فعال سازی مساجد و گزارشی از شورای رسیدگی به امور مساجد در شهرستان مرند با حضور در مساجد و محوریت روحانیت دراین نشست پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha