جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
1.jpg

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: دشمن از این مسئله که با تشکیل خانواده سالم، ارزش‌های اسلامی در نسل آینده پایه‌گذاری خواهد شد به شدت نگران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده امروز در نشستی با مسئولین مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل که به‌منظور برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاه ایام فاطمیه(س) برگزار شد، ایام فاطمیه(س) را فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر با سیره و سبک زندگی فاطمی دانست و گفت: معرفی زندگی بانوی بزرگ اسلام برای نسل بانوان جوان در قالب نمایشگاه و هنر بایستی از اولویت برنامه‌های نهادهای فرهنگی باشد.

وی افزود: حضرت زهرا(س) الگوی بی‌بدیل برای تمام انسان‌ها و حجت خدا بر امامان معصوم(علیهم‌السلام) و بشریت است که بایستی خواهران طلبه با معرفی شایسته ابعاد اخلاقی و شخصیتی ایشان به رسالت خود عمل کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: دشمنان غربی با آگاهی از این مسئله که با تشکیل خانواده سالم و آرمانی، ارزش‌های ناب اسلامی در نسل آینده پایه‌گذاری شده و در سطح جامعه گسترش می‌یابد، یکی از اهداف مهم و کلیدی خود را در جنگ نرم، نهاد مقدس خانواده و زن مسلمان قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام ستوده با اشاره به جایگاه زن به عنوان یک عنصر تاثیرگذار در خانواده و جامعه، بیان داشت: زن مسلمان در الگوی سوم هم رکن خانواده است و هم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی مشارکت اثرگذار و فعال دارد.

وی به تعامل با نهادهای فرهنگی جهت برپایی هر چه باشکوه نمایشگاه ایام فاطمیه(سلام‌الله‌علیها) و برگزاری عزاداری این ایام تاکید کرد و افزود: امروزه برنامه‌ریزی برای تبیین الگوی سوم زن مسلمان با بهره‌گیری از سیره و منش صدیقه کبری(سلام‌الله‌علیها) برای دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی لازم و ضروری است.

انتقال ارزش‌های اسلامی به نسل آینده دشمن را نگران کرده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha