جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
دفاعیه

جلسه دفاع از پایان نامه سطح سه رشته اخلاق در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(سلام الله علیها) بندرعباس برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، خانم مینا صمدی معاون پژوهش موسسه آموزش عالی فاطمه معصومه (سلام الله علیها) بندرعباس در حاشیه برگزاری جلسه دفاعیه بیان کرد: جلسه دفاع از پایان نامه سطح سه رشته اخلاق با موضوع «حیثیت و آبرو مومن از منظر آیات و روایات» امروز و با ارائه خانم نرگس حیدری سراجی در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(سلام الله علیها) بندرعباس برگزار شد.

معاون پژوهش موسسه آموزش عالی فاطمه معصومه (سلام الله علیها) بندرعباس خاطرنشان کرد: حجت الاسلام و المسلمین داوری راهنمایی این پایان نامه را به عهده داشته و حجت الاسلام والمسلمین دیبا به داوری آن پرداخت.

صمدی اظهار کرد: در تنظیم مطالب این تحقیق، سعی شد از یک روال منطقی تبعیت شود به این صورت که مطالب تحقیق بعد از کلیات و مفاهیم در چهار فصل و هر فصل در دو گفتار تدوین شد، فصل نخست شامل ویژگی‌های آبرومندان است که در دو گفتار؛ ویژگی های اعتقادی و رفتاری آبرومندان بیان شده است.

وی افزود: فصل دوم هم آثار مادی و معنوی آبرومندی بیان شده که شامل استقلال، حسن سابقه، تقویت روحیه اعتماد به نفس، عزت، برخورداری از اعانت خداوند، پیروی از ارزش ها، دستیابی به کمال مروت و مردانگی، پوشیده ماندن عیوب می شود.

صمدی خاطرنشان کرد: فصل سوم و چهارم تحقیق به آسیب‌ها و آفات هتک آبرو و راهکارهای شناختی و رفتاری حفظ آبرو پرداخته شده است.

وی اعلام کرد: در پایان پس از مشورت استاد داور و راهنما، این پایان نامه با اخذ نمره عالی پذیرفته شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha