دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1118593
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

اسرائیل با ارتکاب وحشیانه‌ترین جنایات در تاریخ، اُبهت پوشالی از خود ساخت که با برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه ی نیروهای مقاومت در هم شکست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، مهری عاطفی، روز شنبه در نشست بصیرتی_سیاسی با موضوع "جبهه مقاومت و فلسطین" در جمع طلاب مدرسه علمیه تخصصی حوزوی جویبار، با اشاره به مسائل روز منطقه، به ویژه پیروزی‌های چشمگیر حماس و جبهه مقاومت گفت: اشغال فلسطین مسئله دیروز و امروز نیست، بحث فلسطین مربوط به حیثیت، آبرو و ناموس اسلام است.

وی در ادامه با تأکید بر حق بودن جبهه مقاومت اظهار کرد: اسرائیل با ارتکاب وحشیانه‌ترین جنایات و کشتار مردم مظلوم غزه و فلسطین، به ویژه زنان و کودکان، خود را قدرت برتر جهان می‌دانست، اما با حمله دقیق و هوشمندانه نیروهای مقاومت، این اُبهت پوشالی در هم شکست که به فرموده رهبر انقلاب، غیر قابل ترمیم است.

عاطفی افزود: قدس مسئله مهم و حیاتی اسلام است و چنین پیروزی باشکوه و مقابله‌ای با اشغال کنندگان آن، برای مسلمانان دستاورد مهم و شروع مناسبات جدیدی در منطقه خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر حفظ وحدت بین مسلمانان که از سفارشات و تاکیدات امامین انقلاب است گفت: نخستین تلاش دشمن در منطقه، تفرقه افکنی و جداسازی مسلمانان با نام شیعه و سنی است که هدفش تزلزل در جبهه مقاومت، رسیدن به اهداف شوم خود در اشغال قدس و در اختیار گرفتن سرزمین مقدس فلسطینی‌ها می‌باشد.

فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: اتحاد بین شیعه و سنی در واقع نوعی امید آفرینی و تقویت جبهه مقاومت است، وظیفه آحاد مسلمانان در هر نقطه از دنیا این است که به هر شکل ممکن از این جبهه حق دفاع کنند.

عاطفی در پایان به رسالت طلاب و حوزه‌های علمیه در این برهه حساس زمانی اشاره و تاکید کرد: رسالتی که مبلغین حوزه بر دوش دارند و باید حق مطلب را ادا کنند، مسئله جهاد تبیین با هدف شناساندن ظالم و دشمن واقعی از مظلومین فلسطین و غزه است؛ باید با بیان حقایق تاریخ و جنایاتی که این رژیم غاصب به آن مرتکب شد، بساط مظلوم نمایی اسرائیل را بر هم زنند و حق و حقیقت واقعی را برای همگان تبیین کنند.

انتهای پیام 313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha