شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: به لطف و عنایت الهی و البته مقاومت فلسطینی ها به خصوص مردم غزه، زمینه نابودی رژیم غاصب و جنایت پیشه صهیونیستی در آینده ای نزدیک فراهم می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری طی سخنانی در جمع پاسداران و سربازان لشکر عملیاتی سپاه استان که در حسینیه این لشکر برگزار شد، اظهار داشت: خدای متعال به برکت انقلاب اسلامی، فرصت بسیار مغتنمی را در اختیار ما قرار داده که در مسیر بندگی حق تعالی و نیز خدمت به خلق خدا حرکت نموده و به این وسیله زمینه سعادتمندی دنیا و آخرت خود را فراهم کنیم.

وی افزود: لازمه سپاسگزاری از نعمت های الهی این است که اولاً شاکر خدای متعال باشیم و ثانیاً در مسیر بندگی و رضای پروردگار بکوشیم و با ایمان و عمل صالح از این آزمون مهم با سربلندی بیرون بیاییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) همچنین گفت: نعمت ها و رزق و روزی هایی که خداوند به ما عنایت کرده برای این است که ما در مسیر بندگی قرار بگیریم و بدانیم که عالم محضر خداست و به تعبیر زیبای حضرت امام(ره) در محضر خدا نباید معصیت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در ادامه با تأکید بر این که زمان شناسی و دشمن شناسی از الزامات مهم موفقیت یک انسان مؤمن است، ابراز داشت: امروز دشمنان قسم خورده ما همچون شیاطین در طول تاریخ خود را مجهز کرده اند و به این منظور ما باید دشمن و ابزارها و رسانه ها و امکاناتش را بشناسیم تا در تقابل و نبرد با او موفق باشیم و با ایمان و اخلاص و مجاهدت و استقامت بتوانیم به حول و قوه الهی شر دشمن را کم کنیم.

وی همچنین با اشاره به تحولات هفته های اخیر در فلسطین و غزه خاطرنشان کرد: حقیقتاً رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی دست به خلق حماسه بزرگی در طوفان الاقصی زدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) افزود: رژیم صهیونیستی مولود ناپاک و دُمل چرکینی است که با عنایت الهی و مقاومت مردم غزه و دیگر فلسطینی ها ان شاءالله در آینده ای نزدیک از بین می رود و شاهد برچیده شدن بساط این رژیم غاصب و جنایت پیشه خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha