شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حسن سبزواری - بنیاد امامت

حوزه/ کتاب انگلیسی علامه امینی تألیف دکتر محمدرضا فخر روحانی روز دوشنبه ۲۲ آبان‌ماه ساعت ۱۸ در سالن همایش بنیاد بین‌المللی امامت معرفی خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید حسن سبزواری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که به مناسبت پنجاه و پنجمین سالگرد رحلت علامه امینی، پژوهشکده امامت با همکاری معاونت فرهنگی بنیاد بین‌المللی امامت و انجمن امامت حوزه‌های علمیه نشستی را برگزار خواهد نمود، اظهار داشت: «علامه امینی و الغدیر، نوآوری‌ها و دستاوردها» از جمله نشست‌هایی است که به‌منظور تبیین نوآوری‌های علامه امینی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی بنیاد بین‌المللی امامت به بیان این که در این ویژه‌برنامه فعالیت‌ها، اقدامات و خدمات علامه امینی نسبت به جامعه اسلامی تبیین خواهد شد، اظهار داشت: این نشست علمی با سخنران حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی برگزار خواهد شد.

وی معرفی دو کتاب مهم پیرامون بحث غدیر را از دیگر برنامه‌های این ویژه‌برنامه تشریح نمود و با بیان این که کتاب واقعه الغدیر اثر حجت‌الاسلام امیر تقدمی معصومی ارائه و معرفی خواهد شد، اظهار داشت: کتاب انگلیسی علامه امینی تألیف دکتر محمدرضا فخر روحانی از دیگر کتاب‌هایی است که در روز دوشنبه ۲۲ آبان‌ماه ساعت ۱۸ در سالن همایش بنیاد بین‌المللی امامت رونمایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام سبزواری تصریح کرد: نشست «علامه امینی و الغدیر، نوآوری‌ها و دستاوردها» با همکاری پژوهشکده امامت، معاونت فرهنگی بنیاد بین‌المللی امامت و انجمن امامت حوزه‌های علمیه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha