سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ب

حوزه / کادر درمان کاشان در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در محوطه بیمارستان شهید بهشتی این شهر تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، امروز تجمع پزشکان، پرستاران و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه در محوطه بیمارستان شهید بهشتی این شهر برگزار شد.

این تجمع با حضور مسئول دفتر نهاد نماندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان و مدیران و جمعی از پرسنل بیمارستان به همت بسیج جامعه پزشکی کاشان در محوطه بیمارستان شهید بهشتی این شهر برگزار شد.

تجمع کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خواستار توقف فوری حمله به غیر نظامیان و بیمارستان‌های غزه شدند.

حجت الاسلام ابن علی مسئول دفتر نهاد نماندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم با اشاره به روایاتی پیرامون ظهور حضرت مهدی(عج)، اظهار کرد: وقتی زمینه ظهور مهیا می‌شود که مردم جهان درک ظالم و مظلوم را به خوبی احساس کنند.

وی درک ظلم را موجب بیداری و بسیج جهانیان علیه ظالمین دانست و افزود: وقتی علیه ظالمین جهان بسیج شکل گرفت، نیاز به یک فرمانده احساس می‌شود.

تجمع کنندگان در پایان طوماری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان را امضا کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha