یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سالک

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین سالک گفت: بازنده اصلی جنگ غزه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و برخی از کشورهای اسلامی حامی رژیم اسراییل می باشند و آینده برای ملت فلسطین روشن و امید بخش است.

حجت الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، با اشاره به برگزاری نشستی با محوریت قطر و با حضور آمریکا، اسرائیل، نماینده حماس جهت آتش بس در غزه، اظهار داشت: آزادی همه زندانیان فلسطینی، پایان محاصره غزه، امکان تردد برای ورود دارو و سوخت و بازگشایی مرزها از شروط حماس در این نشست می‌باشد.

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، احتمال عدم پذیرش این شروط توسط اسرائیل را ممکن دانست و گفت: در هر صورت ادامه دادن یا ندادن این جنگ و کشتار، دولت نتانیاهو را به شکست منتهی می‌کند.

وی افزود: این در حالی است که تاکنون بالغ بر ۱۰۰ تانک اسرائیل مورد اصابت موشک‌های حماس قرار گرفته و در همین اصابت‌ها، نزدیک به ۳۰۰ اسرائیلی کشته شده‌اند.

حجت الاسلام سالک با تأکید بر روحیه صبر و مقاومت مردم فلسطین، تصریح کرد: این صبر و مقاومت سبب بیداری ملت‌ها شده و تضادی را با دولت‌های حامی اسرائیل به وجود آورده، لذا دولت‌ها را مجبور به تسلیم در مقابل افکار عمومی جهان می‌کند.

وی به بازنده بودن کشورهای حامی رژیم صهیونیستی در این جنگ اشاره کرد و یادآور شد: بازنده این میدان آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و برخی از کشورهای اسلامی حامی رژیم اسرائیل می‌باشند و آینده برای ملت فلسطین روشن و امید بخش است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha