شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بانوان

حوزه/ مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های بانوان، در مسیر توانمندسازی و توسعه کشور گام‌های اساسی برداشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، سعید یوسفی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه کارشناسان خواهر مدیریت های ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زمینه برای ورود هر چه بیشتر دختران به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فراهم شد اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، زنان با حضور در عرصه های اجتماعی نهادهای بسیاری را با رویکردهای فرهنگی- تربیتی، کارآفرینی، خیریه ای و حتی پژوهشی راه اندازی کرده اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جایگاه و منزلت زنان را اعتلا بخشید، افزود: خواهران بسیجی با حفظ اولویت خانواده محوری، در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و غیره حضور فعال دارند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تأکید بر تقویت روحیه خودباوری در دانشجویان خواهر بسیجی گفت: می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های بانوان به عنوان کارآمدترین سرمایه، در مسیر توانمندسازی و توسعه کشور گام‌های اساسی برداشت.

در این جلسه خواهران کیمیا غلامی، فائزه ریاحی، ریحانه خسروانی و آتنا نامجو به ترتیب به عنوان کارشناس خواهر مدیریت های عملیات جهادی، رشد و کادرسازی، فرهنگسازی و پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس معرفی شدند.

در این نشست از زحمات فاطمه سادات حسینی تقدیر و تشکر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha