یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار جانباز

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: جانبازان ادامه دهنده راه شهیدان و احیاگر فرهنگ شهید و شهادت هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، به اتفاق تعدادی از اعضای شورای معاونین این اداره کل با محمد حسن تبریزی امجد از جانبازان جنگ تحمیلی دیدار کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: جانبازان یادگاران ارزشمند ۸ سال دفاع مقدس و مقاومت تمام عیار در برابر همه ابرقدرت‌های جهان هستند.

وی افزود: ایران اسلامی و مردمان این سرزمین هرگز فراموش نخواند کرد که چگونه شهدا، جانبازان، رزمندگان و آزادگان با دلاورمردی و از خودگذشتگی به دشمنان تا بن دندان مسلح اجازه ندادند تا حتی به یک وجب از خاک این مرز و بوم تجاوز کنند.

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: امروز همه ما مدیون ایثارگری دلیرمردان شایسته‌ای هستیم که جان در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیدند که عده ای آسمانی شدند و عده‌ای از این بزرگمردان در دفاع از خاک میهن و وطن با تقدیم عضوی از اعضای بدن خود همچون حضرت اباالفضل العباس(ع) به مقام جانبازی رسیدند.

وی ضمن ارج نهادن به مقام والای شهیدان و ایثارگران گفت: جانبازان مایه سربلندی ملت و الگوی عملی جوانان و نوجوان هستند که بوی شهید و شهادت می دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تأکید کرد: قطعا نقش همسران جانبازان نیز در این عرصه بر کسی پوشیده نیست، چه در زمان اعزامشان به جبهه های نبرد و چه پس از جانبازی که این همسران جانبازان بودند که جانانه و با تمام توان در خدمت این عزیزان بوده و هستند.

وی عنوان کرد: همسران جانبازان گنجینه‌های معنوی و سرمایه‌های بزرگ برای نسل‌های آینده هستند و نام آنان به نیکی در تاریخ ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha