شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید محمدرضا هاشمی - سمنان

حوزه/ هاشمی گفت: آیت الله اختری (ره) در حوزه های مختلف و مسئولیت های گوناگون بسیار خوب ایفای نقش نمودند که در این زمینه نامی درخشان از ایشان ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، پیش از ظهر امروز در آیین نکوداشت آیت الله شیخ عباسعلی اختری (ره) که با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و مسئولان استانی در سالن اجتماعات دانشکده دندانپزشکی سمنان برگزار شد، اظهار داشت: بی شک ، روح بلند آیت الله اختری (ره) شاهد و ناظر این جلسه فاخر و ارزشمند خواهد بود.‌

استاندار سمنان تصریح کرد: ما امروز شاهد برپایی مراسم نکوداشت آیت الله اختری هستیم ، کسی که از ابتدای دوران شکل گیری انقلاب در کنار امام خمینی (ره) نقش آفرینی کردند و در زمان تبعید حضرت امام (ره) در سال ۱۳۴۲ نیز ، نامه حمایت از مرحوم امام (ره) را امضاء نمودند.

وی افزود: آیت الله اختری (ره) عامل به جهاد تبیین بوده و در تبیین واقعیات ننگین دوران طاغوت جهد و تلاش فراوان نمودند و در این راستا ، شکنجه و آزار فراوانی را متحمل شدند.

هاشمی خاطرنشان کرد: آیت الله اختری (ره) در حوزه های مختلف و مسئولیت های گوناگون بسیار خوب ایفای نقش نمودند که در این زمینه نامی درخشان از ایشان ثبت شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سفر به استان سمنان از چهره های بزرگ و عالمان فرهیخته ای نام بردند که نشان از وجود این خورشیدهای درخشان در استان سمنان است.

استاندار سمنان گفت: برگزاری آیین های تجلیل از عالمان و فرزانگان ، در راستای شناخت جوانان و نوجوانان از چهره های درخشان علم و فقاهت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha